Rekin

1. Data: 2001-12-17 12:02:44

Temat: Rekin
Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

Czy ktos z szanownych grupowiczów ma sprawdzony przepis(y) na przyrządzanie
rekina?
Będę zobowiązany
Pozdrawiam,
Tomek

1. Data: 2001-12-17 13:52:00

Temat: Re: Rekin
Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich,
>
> Czy ktos z szanownych grupowiczów ma sprawdzony przepis(y) na
przyrządzanie
> rekina?
> Będę zobowiązany
> Pozdrawiam,
> Tomek

Usmazylam jak schaboszczaka. Dalo sie zjesc
Grazyna

1. Data: 2001-12-17 16:38:19

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> przyrządzanie
> >
> Usmazylam jak schaboszczaka. Dalo sie zjesc

sam nigdy nie robiłem, ale jadłem normalnie upieczonego, obustronnie
tylko sól, pieprz i trochę mąką oprószone. Było OK (powiedzmy na
czwórkę). Raz jadłem jako sushi, było okropne!

Waldek

1. Data: 2001-12-17 16:46:34

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Po grecku to tak:

Umytego rekina pokroic na kawalki. Wycisnac na nie cytryne(y). Posolic,
popieprzyc i na 45 min zostawic. W garnku rozgrzac oliwe i rekina wytarzac w
mace. Rozklepac jajo(a) z woda, pozanurzac, dac ocieknac i dobrze usmazyc.

Smacznego, ja sie nie pisze...na to

******
m-gosia
******

1. Data: 2001-12-17 17:37:07

Od: "Mirek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <t...@i...com.pl> wrote in message
> Witam wszystkich,
>
> Czy ktos z szanownych grupowiczów ma sprawdzony przepis(y) na
przyrządzanie
> rekina?
> Będę zobowiązany
> Pozdrawiam,
> Tomek

Składniki na10 porcji:
1500g steku z rekina
szklanka oleju
2 cytryny
1/2 kostki masła
sól
pieprz
bazylia
Stek z rekina rozmrozić, skropić cytryną. Ułożyć steki na rozgrzany ruszt,
smażyć szybko z dwóch stron. Następnie odłożyć na brzeg grilla aby dosmażyć.
Ułożyć na steku plasterek masła, po jego roztopieniu podać gotowy stek z
cytryną.
Znalazłem na necie
Pozdrawiam
Mirek

1. Data: 2001-12-18 09:03:44

Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje za przepisy. winien Wam jestem jakąś ciekawą recepturkę, uruchomie
tylko swoja nową kuchnię i podeślę coś smacznego.
Pozdrawiam i zycze milego dnia

TG

ksiazki - swiateczna promocja
Polecam zajrzeć