Rekord emigracyjny

1. Data: 2015-04-28 12:04:09

Temat: Rekord emigracyjny
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Już 3 miliony zagranicą polaków i nie chcą wracać, 65% młodych już siedzi na
walizkach.
Główne przyczyny:
1. Zarobki i lepsze życie pod względem praw człowieka w tej podobno "cywilizacji
zła".
2. Homofobia w Polsce kolejną przyczyną emigracji młodych Polaków do UK
3. Bozia ciebie wyleczy, czyli upadek medycyny w polsce najniżej dotowanej w całej
uni europejskiej i strach przed katolickimi oprawcami.
4. Obcy agenci watykańscy w rządzie działający przeciwko polakom, co ustawa to w myśl
watykanu a nie dla dobra polaków jak np; związki partnerskie.
5. System feudalny w pracy, czyli załatwianie układami a nie zdolnościami możliwości
kariery, gdzie ci bez znajmości traktowani jak niewolnicy.
5. Upadek systemu edukacyjnego, zamiast współczesności ciągłe średniowiecze i
szalejąca katolicka propaganda fałszująca dokładnie wszystko co w konsekwenci
przydaje się w życiu jak naprzykład Gender ( tu głównie kobiety którym zamyka się
możliwości w katolickim społeczeństwie, non stop umieszczanie kobiety w miejscu gdzie
nie jest od 19 wieku i prześladowanie kobiet w ich elementarnych prawach.

2. Data: 2015-04-28 13:48:07

Temat: Re: Rekord emigracyjny
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
>Już 3 miliony zagranicą polaków i nie chcą wracać, 65% młodych już siedzi
>na walizkach.
>Główne przyczyny:
>2. Homofobia w Polsce

To jest najważniejsze. Polacy uciekają przed homofobami. Jedna niemiecka
gazeta napisała, że tak naprawdę to z Polski wyjechało już 8 milionów ludzi.
Z tego, co tu cały czas zapodajesz- wnioskuję, że to 8 milionów
homoseksualistów. Zostało 28 milionów homofobów. Jeśli Bóg- co nie daj Boże-
istnieje, to niech ma w Swej opiece nasze dusze- jeśli je mamy.

--

Chiron

3. Data: 2015-04-28 14:10:03

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

> [...]

homoseksualistów. Zostało 28 milionów homofobów. Jeśli Bóg- co nie daj Boże-
istnieje, to niech ma w Swej opiece nasze dusze- jeśli je mamy.

Mogę ci wrzucić linki, nie tylko homki uciekają i tak jest w każdym kraju zamordyzmu
katolickiego, nawet do islamu wieją. Kler jest największą obecnie instytucją zbrodni
na LGBT na świecie. Wieją też nie-homki przed homofobią bo ona jest przeskakująca i
taki trep będzie nawet prześladował pigowatych bo inni, sam zaduch prześladowania i
zamordyzmu jest tu nie do zniesienia dla normalnych ludzi ( dlatego ja będe
emigrował) . A po co marnować życie by ciebie gówno bandyckie prześladowało bo
zaburzone na tle seksualnym i tym samym emigracja. Obecnie jest więcej wiejących z
polski niż za Stalinizmu.

4. Data: 2015-04-28 14:30:16

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Młodzi Polacy emigrują przez polską homofobię

http://prl24.co.uk/enews,Mlodzi-Polacy-emigruja-prze
z-polska-homofobie,2687.html

Amerykański portal: homofobia ważnym powodem polskiej emigracji do Wielkiej Brytanii

http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105226,15725214,Amer
ykanski_portal__homofobia_waznym_powodem_polskiej.ht
ml

Nocne Wilki.
Katolicy popierają gwałcenie dzieci
Zabobon czy chęć mordu?