Zabobon czy chęć mordu?

1. Data: 2015-04-27 21:00:08

Temat: Zabobon czy chęć mordu?
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak się zastanawiam, czy to zabobon walczy z nauką medyczną, głupota, ciemniactwo,
czy kryje się w tym tak głęboka nienawiść do ludzi, tak niepohamowana agresja, która
miota religiantami że atakują medycyne aby zdychali ludzie w konwulsjach i drgawkach.
?
No bo to nie jest przypadek;
1. Transplantologia, wiadomo, nawet durna wiki o tym pisze, jest to wiedza
podstawowa, u przeciętnego gimnazjalisty świadoma, że śmierć mózgu to trup, sztywny,
martwy, czyli po prostu zdechły trup. Proces nieodwracalny, trupa nigdy nie
przywrócono do życia. I z tego trupa wyjmuje się serce i nerki za zgodą rodziny, czy
tak jak ja mam dowód osobisty, który zezwal lekarzom na pobranie narządów, bo mnóstwo
ludziom to uratuje życie, młodym czy starym, którzy umrą bez tego co mnie już w
grobie potrzebne nie jest.
A tu wchodzi katol i wrzeszczy, tupie, prześladuje, że trup żyje i nie wolno go
ruszyć, trzeba trupa ratować, może za dużo filmów o Zombie, może oni bez mózgu
potrafą żyć, ale to mało prawdopodobne, tak więc masa ludzi umiera, bo lekarze nie
pobiorą organów, by im to życie uratować. Widzicie mord masy chorych ludzi, którzy
przecież nie wyjdą na ulice rozwalać oprawcą mordeczych łbów kilofami, a przedałoby
się.
2. Szczepienia, ludzi chorych się nie szczepi czy alergików. Chronią ich przed
epidemiami ci zaszczepieni, tworzą rodzaj muru ochronnego. Ich pierwszych zaatakują
choroby gdy zrobimy lukę w murze, i co ? I znowu mamy zbrodniarzy którzy chcą
pomordować dzieci , matki, ojców i całe rodziny.
Tak więc albo głupotą można zamordować albo ten skrajny mordeczy egocentryzm wyrósł
na katolickiej, skrajnej nienawiści do ludzi.?

2. Data: 2015-04-27 21:04:37

Temat: Re: Zabobon czy chęć mordu?
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-27 o 21:00, Penetrator pisze:

> Tak więc albo głupotą można zamordować albo ten skrajny mordeczy egocentryzm wyrósł
na katolickiej, skrajnej nienawiści do ludzi.?

w polaczeniu z megalomania to jak woda krolewska
--
gazebo

3. Data: 2015-04-27 21:40:37

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
> [...]

na katolickiej, skrajnej nienawiści do ludzi.?

w polaczeniu z megalomania to jak woda krolewska

W takiej sytułacji to więźniowie są mniej zdegenerowani od katolika, bo wiadomo co
myśli więzienie o pedofilach. Wyobrażasz sobie, izolujemy ludzi, którzy aż tak nisko
nie upadli jak katol.
Co do trasplantacji, na zajęciach z resocjalizacji uczy się więźniów a następnie
wystawia dowody transplantacyjne, w których jest notka że można pobrać w wypadku
śmierci i na takim Garbalinie jak byłem, to większość więźniów zrozumiała, że to jest
pomoc innym ludziom i wystąpiła o taki dowód, czyli katol znowu poniżej tych których
izolujemy. Za to religią w więzieniu głównie fascynują się psychopaci.

4. Data: 2015-04-27 23:37:03

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Penetrator napisał:
> Tak się zastanawiam,

Już nie musisz globie, penetracja będzie zakazana:

http://wmeritum.pl/w-kalifornii-planuja-rozstrzeliwa
c-homoseksualistow/
Boję się władzy ludu:
"W jednym z amerykańskich stanów (Kalifornia) obywatele rozpoczęli
zbiórkę podpisów nad projektem ustawy, która ma karać za grzech
sodomski. Jeżeli odpowiednia ilość podpisów zostanie zebrana i
mieszkańcy stanu Kalifornia podczas referendum opowiedzą się za ustawą,
to przepis mówiący o karze śmierci za czyny homoseksualne wejdzie w życie.

Inicjatorem i pomysłodawcą owego projektu jest prawnik - MattLaughlin z
Huntington Beach. W projekcie ustawy możemy przeczytać między innymi:

dotykanie innych obywateli tej samej płci w celu gratyfikacji
seksualnej, to grzech przeciwko Bogu; wobec tego, wykroczenie to powinno
być karane rozstrzelaniem lub inną adekwatną metodą.

Pomysł karania homoseksualistów spotkał się ze sprzeciwem prokuratora
generalnego Kalifornii. Kamala Harris wystąpiła do sądu z prośbą o
natychmiastową blokadę projektu. Eksperci są zdania, że jej plan jest
bez szans i jest jedynie polityczną demonstracją - Harris ogłosiła
niedawno, że w 2016 roku będzie kandydowała na senatora z Kalifornii.

Zwolennicy ustawy a jednocześnie przeciwnicy czynów homoseksualnych
mają dokładnie pół roku na zebranie wymaganych 366 tys. podpisów."

z pl.soc.polityka

5. Data: 2015-04-27 23:39:51

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
> [...]

Zwolennicy ustawy a jednocześnie przeciwnicy czynów homoseksualnych
mają dokładnie pół roku na zebranie wymaganych 366 tys. podpisów."

A kogo obchodzi że fanatycy postulują mordowanie, przecież to norma u oszołmów
religijnych i dlatego trafiają do geuntanamo.

6. Data: 2015-04-27 23:39:58

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com

7. Data: 2015-04-27 23:46:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Apr 2015 14:37:03 -0700 (PDT), s...@g...com
napisał(a):

> [...]
>
> Zwolennicy ustawy a jednocześnie przeciwnicy czynów homoseksualnych
> mają dokładnie pół roku na zebranie wymaganych 366 tys. podpisów."

Ruscy przyjadą do Niemiec:
http://www.dw.de/niemcy-rozwa%C5%BCaj%C4%85-azyl-dla
-rosyjskich-homoseksualist%C3%B3w/a-17012374
:-D

--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

8. Data: 2015-04-28 00:13:58

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Ikselka napisał:

> Ruscy przyjadą do Niemiec:
> http://www.dw.de/niemcy-rozwa%C5%BCaj%C4%85-azyl-dla
-rosyjskich-homoseksualist%C3%B3w/a-17012374

Do "ciotek" nic nie mam, o ile nie wchodzą innym na głowę.
Państwo które przyjmuje "ciotke" odnosi korzyść.

Ciotka z PL wykształcona, nakarmiona czyli utrzymywana przez rodziców i państwo
jedzie do niemiec pracować, niemiec nie ponosi kosztów do 20 czy 25 roku życia, a
dostaje pracownika, żółtaczka typu C (walenie w kakao) powoduje że ciotka emerytury
nie dostanie bo jej nie dożyje.

9. Data: 2015-04-28 00:18:15

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
> [...]

jedzie do niemiec pracować, niemiec nie ponosi kosztów do 20 czy 25 roku życia, a
dostaje pracownika, żółtaczka typu C (walenie w kakao) powod

I takie bdzury oczywiście wyczytałeś na katolickich stronach, a jakoś nie zauważyłem
że ci kolesie mają problem z seksem i dlatego wygadują takie brednie. ? Ale no sorry,
od zombie chce myślenia, tak mój błąd. Dla debila tylko zboczeniec autorytetem.

10. Data: 2015-04-28 12:59:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Apr 2015 15:13:58 -0700 (PDT), s...@g...com
napisał(a):

> [...]
dostaje pracownika, żółtaczka typu C (walenie w kakao) powoduje że ciotka emerytury

Dokładnie.
--
[...]

"Zrobię z wami porządek"
Nie głosujcie na gajowego!