Relacje i ja

następny post »
From: "Terazitu" <t...@v...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Relacje i ja
Date: 11 Jun 2006 21:36:11 +0200

Witajcie! Jestem 28 letnia kobieta uwiklana w dziwne relacje i zwiazki... nie
pisze tego po to by uzyskac pomoc ale po prostu musze sie wygadac...
Gubie sie juz w tym co mnie otacza... nie wiem czego chce.. jestem w 3
relacjach i to przedziwnych... z jednym facetem i 2 kobietami..te 3 osoby sa
we mnie zakochane a ja nie potrafie tak naprawde dawac milosci... facet jest
zakochany i mieszka daleko a ja z nim nie chce byc mimo to on nie rezygnuje -
ja urwalam kontakt ale jeszcze lacza nas pewne sprawy, z 1 sza kobieta jestem
juz ponad rok ale z pewnych wzgledow popsulo sie i w tym czasie pojawila sie 2
kobieta ktora jest mi teraz najblizsza i niedawno wyznala mi swoje uczucia ale
ja nie mam pokonczonych tamtych zwiazkow.. a nie koncze ich definitywnie
dlatego ze te 2 poprzednie osoby mowia ze mnie kochaja jak nikogo na swiecie a
to wywoluje moje skrupuly i trwam w tym... dzis nie moge zebrac mysli i tego
wszystkiego ulozyc w sensowna calosc ale to juz mnie zaczyna meczyc...
poukladam mysli i najwyzej dopisze co i jak - na razie koncze.. pa