Religanci to szaleńcy

1. Data: 2015-02-28 00:10:18

Temat: Religanci to szaleńcy
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Badania naukowe odkryły związek pomiędzy występowaniem zaburzeń psychicznych w
postaci lęków, paranoi, nerwic obsesyjnego zachowania wśród osób których wierzenia
religijne obejmują wiarę w obsesyjnego i mściwego boga, czyli takiego jak przedstawia
to chrześcijańska biblia.

http://m.huffpost.com/us/entry/3097025

2. Data: 2015-02-28 10:51:34

Temat: Re: Religanci to szaleńcy
Od: Wiosenny Oprysk <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-28 o 00:10, glob pisze:
> rzedstawia to chrześcijańska biblia.

Chrześcijańska czyli nowy testament, podaj przykład?

https://tadeuszczernik.files.wordpress.com/2011/06/w
aldemar_c582ysiak___stulecie_kc582amcow.pdf

3. Data: 2015-02-28 10:56:37

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 28 lutego 2015 00:10:19 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> [...]
religijne obejmują wiarę w obsesyjnego i mściwego boga, czyli takiego jak przedstawia

"opium dla mas"

4. Data: 2015-02-28 16:42:15

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiosenny Oprysk
> [...]

https://tadeuszczernik.files.wordpress.com/2011/06/w
aldemar_c582ysiak___stulecie_kc582amcow.pdf

A to stary stestament wtenczas jest dobry jak katol grzmi sodoma i gomora, ale już
nie wtenczas, kiedy przykładowo Lot wystawia żonę na publiczny gwałt i pierdoli
dzieci w jaskini, gdzie bóg kazirodzctwo błogosławi, co śmierdziuchu?

5. Data: 2015-03-10 13:37:42

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> kiedy przykładowo Lot wystawia żonę na publiczny gwałt
> i pierdoli dzieci w jaskini, gdzie bóg kazirodzctwo

Mocno powiedziane...
Przydałby mi się cytat na najbliższe spotkanie w klubie biblijnym ;-)

6. Data: 2015-03-11 09:46:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemol
Co ty dziejów Lota nie znasz? Ale może i rzeczywiście bo katole jakoś tak wybiórczo,
tam gdzie im pasuje cytują. To jest opowieść kazirodczo-pedofilna, cały mechanizm
widać. Opowiada to napewno dewiant, coś w rodzaju Leo tu piszącego co przekonuje do
rypania dzieci.
Mechanizm pedofila polega na bulwersowaniu się na dojrzałą seksualność czyli
nienawiść do kobiet i homo, tak jak nasi księża mają obsesje na temat kobiet i homo,
bo przez celibat mają zachamowaną seksualność. Tak i masz u Lota, wystawianą żone by
sobie gwałcili za dzwi, z którą mogą robić co chcą tylko gości nie tykali w domu.
Oczywiście miasto jest w jego wizje złe jak nasze kobiety i homo chodzące w manifach
czy na paradach i trzeba skopcić.
Ratuje się tylko Lot i córki, żona przez ciekawość zamienia się w słup soli i w
jaskini i Lot rucha się z córkami, gada przy tym jak Michalik że dzieci same na niego
wlazły.
I tu zjawia się Bóg, który błogosławi Lotowi i potomstwu z córek , bo to będzie
plemie wybranych, tu po raz pierwszy mamy plemie wybranych. Tak więc jak nas zboczony
kler wojuje z feministkami i kobietami by je tylko poponiżać , jak też z homo i
tęczą, a pedofila jest dobra i rypią dzieci i nic nie czują bulwersującego w tym
czynie jak ich Bóg.

7. Data: 2015-03-11 09:49:20

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,4032

Ludzie już to widzą
Wiedza, Świadomość i koniec Determinizmu.
Nie płacę za pałace!
Kielce zaatakowały urojone Owsiki :)
Żona polityka Pis