Wiedza, Świadomość i koniec Determinizmu.

1. Data: 2015-02-27 21:12:35

Temat: Wiedza, Świadomość i koniec Determinizmu.
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poznanie rzeczywistości pozbawione doświadczenia, wyłącznie na drodze
rozumowej, nie jest możliwe. Tym bardziej poznanie samego siebie może
się odbyć tylko w interakcji z otoczeniem.

Nieświadomy Stwórca rozdzielił się na dwa pierwiastki (Logika) aby
poprzez ich wzajemne interakcje (walkę przeciwieństw) doprowadzić siebie
samego do poznania i już świadomego ponownego zespolenia (Umysłu).

1.Stwórcą jest: Logiczny Umysł, Logos, Nieświadomość, Pusty Umysł,
Nic, Zero, Nieświadomy Twórca, Pustka, Niewiedza, Nie-Byt.

2.Stwórca ze strachu, że zginie bezpowrotnie tworzy Umysł Podzielony
czyli Logikę.

3.Pierwszymi elementami Logiki są: Idea (Informacja, Energia) oraz Materia.

4.Stwórca ewoluuje pod wpływem wytworzonej rzez siebie Logiki .

5.Ewolucja to zdeterminowany proces przechodzenia Stwórcy ze stanu
nieświadomości do stanu samoświadomości. Dokonuje się przez powolne
zmiany w kolejnych pokoleniach i interakcje przeszłości z przyszłością.

6.Celem aktywności zdeterminowanego Stwórcy jest samopoznanie.

7.Czynnikiem podtrzymującym trwanie i ewolucję jest życie seksualne.

8.Poznanie wymaga Doświadczenia.

9.Dziecko może posiąść wiedzę o życiu tylko doświadczając z rodzicami.

10.Doświadczenie inicjacji seksualnej dziecka wśród rodziców jest aktem
poznania dzięki któremu:
a.następuje zjednoczenie przyszłości z przeszłością,
b.w osobniku potomnym następuje zjednoczenie psyche kobiety z psyche
mężczyzny i powstaje androgyniczny Umysł Zespolony (męsko-żeński, bez
określonej płci),
c.znajduje zaspokojenie podświadome dążenie dziecka do poznania swojego
Stwórcy przez doświadczenie i emocjonalne zrównanie się z nim.

11.Po poznaniu Stwórca staje się: Świadomością, Pełnym Umysłem,
Wszystkim, Jednością, Świadomym Twórcą, Pełnią, Wiedzą, Umysłem
Androgynicznym, Androgynem, Umysłem Zespolonym, Bytem.

12.Osiągnięcie przez Stwórcę pełni Wiedzy (poznanie samego
siebie)powoduje odejście od determinizmu i uwolnienie Wolnej Woli.

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
Avast.

2. Data: 2015-02-27 21:30:14

Temat: Re: Wiedza, Świadomość i koniec Determinizmu.
Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Feb 2015 21:12:35 +0100, LeoTar napisał(a):

> 12

Ale cię porąbało. Zresztą nie pierwszy raz to mówię.
--
Jacek
Dziesięć przykazań ma 279 słów.

3. Data: 2015-02-27 22:03:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Leo
To co opisujesz to dialektyka Heglowska, ale żeby z tego rozwoju świadomości przez
doświadczanie i wchodzenie na wyższe etapy samoświadomości, zrobić pochwałę pedofili,
to mnie to już rozbawiło. Następnym tematem będzie fizyka kwantowa i pochwała
pedofili. A może oni wszyscy nie o pedofili pisali tylko ty szukasz wszędzie
potwierdzenia zboczenia, no pomyśl to wskoczysz przez doświadczenie ( glob) na wyższy
poziom samoświadomości i ciebie oświeci, odkryjesz że jesteś zboczeńcem.

4. Data: 2015-02-27 22:39:51

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.02.2015 o 21:12, LeoTar pisze:
[...]
Trzeba działać. Zjednoczone siły rynku i nowego średniowiecza nie za
długo obrócą ten świat w perzynę:

http://www.krytykapolityczna.pl/felietony/20150226/g
rexitu-nie-bedzie-syriza-nie-dla-pieknych-dusz

Podoba mi się te 12 postulatów. Piękna rekapitulacja nauczania Pana
Tarnawskiego

5. Data: 2015-02-28 09:38:04

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-27 o 21:12, LeoTar pisze:
> [...]
>
> 12.Osiągnięcie przez Stwórcę pełni Wiedzy (poznanie samego
> siebie)powoduje odejście od determinizmu i uwolnienie Wolnej Woli.

Zamiast zajmować się motywami Stwórcy lepiej napisz jaka jest nasza rola
w tym Jego spektaklu?

6. Data: 2015-02-28 10:55:48

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun pisze:

> Zamiast zajmować się motywami Stwórcy lepiej napisz jaka jest nasza rola
> w tym Jego spektaklu?

Jesteśmy Nim. Każdy z nas. Każdy z nas powiela przechodzenie od stanu
całkowitej nieświadomości do, chciałoby się powiedzieć pełnej
świadomości. Tyle tylko, że jeszcze nie pokonaliśmy w naszym rozwoju
ostatniej przeszkody broniącej nam dostępu do pełnej świadomości
(Wiedzy). Tą zaporą, według mnie, jest ZAKAZ poznania z "drzewa wiedzy",
czyli zakaz inicjacji seksualnej dzieci wśród rodziców. Ten zakaz
uniemożliwia nam uwolnienie naszego umysłu od blokad spowodowanych przez
ograniczenie naszej wolności przez naszą własną nieświadomość. Zakaz
narzucony nieświadomie przez nieświadomego Stwórcę spowodował ewolucję
samego Stwórcy i poszerzanie horyzontu wiedzy; wywołał rozwój Stwórcy,
wywołał nasz rozwój. Ale Stwórca (my sami) nie jest jeszcze całkowicie
świadomy samego siebie dlatego, że nie pokonał zakazu, który sam sobie
nieświadomie narzucił.

Jesteśmy wyrobnikami wolności, każdy z nas musi wykonać jakąś pracę i
musi się podzielić owocami swojego życiowego doświadczenia z innymi po
to by ktoś wreszcie odważył się złamać zakaz i otworzył przed ludzkością
nowe horyzonty. Jesteśmy eksperymentatorami, twórcami idei i
doświadczeń, których celem jest pokonanie ukrytego w nas nieświadomego
pragnienia. Metodą kolejnych przybliżeń zbliżamy się do przełomu,
którego rezultatem będzie uwolnienie nieskończonej mocy ludzkiego
umysłu, a zarazem Umysłu jedynego Twórcy. Każdy z nas odtwarza historię
stwarzania, przechodzenia od nieświadomego do świadomego od poczęcia po
śmierć, która istnieje tylko dlatego by umożliwić obumarcie starego i
niereformowalnego i by popchnąć do przodu ewolucję Stwórcy ku pełni
Wiedzy. Myślę, że pokonanie ZAKAZu, osiągnięcie Świadomości, pełni
Wiedzy i uwolnienie Wolnej Woli oznacza dla nas Nieśmiertelność.

7. Data: 2015-02-28 13:46:35

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-28 o 10:55, LeoTar pisze:

> [...]
> przodu ewolucję Stwórcy ku pełni Wiedzy. Myślę, że pokonanie ZAKAZu,
> osiągnięcie Świadomości, pełni Wiedzy i uwolnienie Wolnej Woli oznacza

W calej koncepcji trudno znaleźć jakieś elementy do zakwestionowania,
jednak czy zbyt dużej wagi nie przywiazujesz w takich sprawach do
sposobu innicjacji seksualnej jednego z elementów układanki, w tej
teorii istnienia ? A na dodatek tematem tabu takie inicjacje seksualne
to stały się od stosunkowo niedawna.

8. Data: 2015-02-28 16:47:58

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun pisze:

> [...]
> sposobu innicjacji seksualnej jednego z elementów układanki, w tej
> teorii istnienia ? A na dodatek tematem tabu takie inicjacje seksualne

Może Tobie są znane takie inicjacje seksualne ale ja nigdzie nie
spotkałem się z taką formą, w której uczestniczą oboje rodzice i w
której dziecko jest podmiotem a nie przedmiotem. Poprzez wcześniejsze
wychowanie seksualne dziecko powinno zostać przez rodziców/opiekunów
przygotowane na taką opcję ale to ono a nie oni inicjują sam akt. Akt
inicjacji dziecka jest dla niego emocjonalnym zrównaniem się z rodzicem
tej samej płci na co zgodę wyraził sam rodzic akceptując akt seksualny
swojego potomka ze swoim partnerem seksualnym. Jest również ten akt
wyrazem wolnej woli oraz szacunku dziecka okazanym rodzicielowi -
dziecko wprawdzie doświadcza z partnerem rodzica ale nie odbiera tego
partnera rodzicowi. Realizuje więc zasadę: "szanuj bliźniego swego jak
siebie samego". Jeżeli dziecko chciałoby przejąć jednego z rodziców na
swojego partnera to oznacza, że wcześniej miała miejsce relacja kazirodcza.

Jak już wcześniej wielokrotnie wyjaśniałem jeżeli w funkcjonującej,
pełnej rodzinie (matka, ojciec, dziecko) dochodzi do powstania diady
rodzic-dziecko to jest to relacja niepoprawna, relacja kazirodcza, w
której dziecko staje jest przedmiotem na którym rodzic zaspokaja swoje
potrzeby emocjonalne niekoniecznie poprzez fizyczne obcowanie z
dzieckiem. Rolą rodziców jest wykarmienie i opiekowanie się dzieckiem
oraz służenie mu przykładem i doświadczeniem, bycie źródłem wzorców do
naśladowania szczególnie w relacjach kobieta-mężczyzna.

Akt seksualny nie tylko że jest potencjalnie aktem tworzenia świata
potomnego ale jest przede wszystkim obrazem rzeczywistych relacji
emocjonalnych między kobietą i mężczyzną, ich kwintesencją, które w
życiu codziennym mogą być maskowane. Właśnie wtedy bystry obserwator
może dostrzec prawdę lub fałsz występujące w tych relacjach. Dlatego
dotychczasowy zakaz inicjacji dzieci, w sposób postulowany przez mnie,
miał sens gdyż wszystkie relacje męsko-żeńskie zbudowane na nieświadomym
zakazie są fałszywe a zatem ich przejęcie przez dziecko prowadziłoby do
totalnego wypaczenia jego psychiki. Równocześnie zakaz uniemożliwia
dziecku osiągnięcie Świadomości Stwórcy. Tworzy się błędna kwadratura
koła, którą można rozwikłać intelektualnie przez jej uświadomienie sobie
ale problem zostanie w ten sposób rozwiązany tylko częściowo ponieważ do
potwierdzenia Prawdy (pozytywnych relacji między rodzicami/opiekunami)
potrzebne jest dziecku Doświadczenie.

9. Data: 2015-02-28 17:00:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
W dniu 2015-02-28 o 10:55, LeoTar pisze:
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Dzieci w Biblii stanowią własność rodziców tak samo jak osły, kozy i reszta dobytku.
Jako takie są przez starszych dowolnie wydawane za mąż, a nawet oddelegowywane do
uczestniczenia w zbiorowym gwałcie (Rdz 19:1-8). I to bez możliwości najmniejszego
utyskiwania na swój los, bo karą za złorzeczenie rodzicom (choćby skarżenie się na
nich) była śmierć. Poza tym z rachuby biblijnej wynika, że 40-letni Izaak poślubił
Rebekę, gdy dziewczynka miała lat... 3. Trochę wcześnie. Ale tradycja na poły
pedofilskich małżeństw do dzisiaj ma się dobrze w tej części świata i w takiej na
przykład Arabii Saudyjskiej wciąż za mąż wydawane są dzieci - nie ma tam żadnych
prawnych wymogów odnośnie minimalnego wieku.

10. Data: 2015-02-28 17:09:48

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.02.2015 o 16:47, LeoTar pisze:
> [...]
> ale problem zostanie w ten sposób rozwiązany tylko częściowo ponieważ do
> potwierdzenia Prawdy (pozytywnych relacji między rodzicami/opiekunami)

No właśnie, bez Doświadczenia nie można poznać Prawdy, intelektualne
poznanie jest tylko częściowe. Cały plan bierze w łeb.
Konserwatyści:rewolucjoniści 1:0
XL-e i globy tańczą w ekstazie

Nie płacę za pałace!
Kielce zaatakowały urojone Owsiki :)
Żona polityka Pis
Zakaźna odra we Wrocławiu. Choroba dotarła do nas z Berlina
Propaganda i dezinformacja