Remont po pożarze

1. Data: 2009-03-21 22:04:46

Temat: Remont po pożarze
Od: Szymonias <s...@s...pol.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy ktoś miał do czynienia z remontowaniem mieszkania po pożarze?
Mieszkanie w bloku, tynki gipsowe, sufit z płyt GK. Pożar sam nie
strawił dużo, ale powstałe zadymienie spowodowało sporo szkód. Nie
wiem, czy teraz trzeba np. zrywać cały sufit i kłaść na nowo, czy też
są jakieś sposoby na jego odratowanie. Podobnie ze ścianami - czy
wystarczy tylko zmyć spaleniznę, zagruntować ściany i pomalować?

Pozdrawiam,

Szymon

2. Data: 2009-03-21 22:30:34

Temat: Re: Remont po pożarze
Od: "J23" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szymonias" <s...@s...pol.pl> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...
[...]

Do czynienia nie miałem, ale z tego co wiem to taki smrodek
nie tak łatwo wypędzić. Znajomy po konkretnym przypaleniu
"żarła" w kuchni nie mógł się pozbyć smrodu. Skończyło się
skuciem tynków i położeniem na nowo.

Pzdr
J23

3. Data: 2009-04-07 20:54:07

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

J23 pisze:
> [...]
> nie tak łatwo wypędzić. Znajomy po konkretnym przypaleniu
> "żarła" w kuchni nie mógł się pozbyć smrodu. Skończyło się

Dzięki za spostrzeżenia, a już miałem zamiar zamiast gładzi kłaść płyty
aby ułatwić sobie życie.

--
pozdr. Jerzy

4. Data: 2009-06-01 09:47:08

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN pisze:
h.googlegroups.com...

> Dzięki za spostrzeżenia, a już miałem zamiar zamiast gładzi kłaść płyty
> aby ułatwić sobie życie.

A straż wody nie lała? Nie jest nic pozalewane, przesiąknięte wodą? Nie
będzie nic gnić?

czym odplamic kawe
Save A Blade czyli ostrzałka nożyków do golenia czy działa?
Jak ludzie budują domy mieszkania na kredyt?
salon meblowy gdansk
zlewozmywaki z tekagranitu