Remont w kamienicy...

1. Data: 2004-05-26 07:37:00

Temat: Remont w kamienicy...
Od: "Krasnal \(Zabrze\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Przeprowadziliśmy się do starej kamienicy (budynek ZBK Zabrze) w
Zabrzu-Rokitnicy - mieszkanko ustawne, 80 m2. Ale żeby nie było za miło dla
nas brak tam gazu, łazienki (oficjalnie), piece i generalnie mieszkanie do
odświeżenia.

Największy problem mamy z łazienką - komisja z administracji orzekła, że
należy wzmocnić strop w przedpokoju, w którym chcemy wydzielić łazienkę -
stropy drewniane nie nadają się podobno na łazienki. Najprawdopodobniej
potrzebne będzie wzmocnieni stropów poprzez dodanie belek stalowych do czego
potrzebujemy projekt konstrukcyjny, kosztorysy, pozwolenie na budowę,
kierownika budowy i całkiem sporo innym "bzdurnych" (??) papierków.

Chciałbym się zorientować w kosztach takiej inwestycji (zrobenie projektów
budowlancyh i nadzoru - kierownik budowy i same prace), sposobach
załatwienia formalności (ZBK i UM Zabrze), terminach itp.

Ponadto poszukuję osoby, która zrobi mi projekt instalacji gazowej od
przyłącza do licznika, i od licznika do urządzeń (piec C.O. I kuchenka
gazowa). W gazowni mam już wszystko załatwione, kominiarz już był i wydał
pozytywną opinię.

Niestety, wszystkie prace muszę wykonać na swój koszt (jedynie tego
nieszczęsnego stropu nie wziąłem pod uwagę :( co mnie nie usprawiediwia),
natomiast o wszelkie zgody muszę się ubiegać w ZBK i UM co STRASZNIE
spowalnia wszelkie prace :(

Bank, w którym chcę zaciągnąć kredyt wymaga przedłożenia kosztorysu
wykonanego i podpisanego przez osobę uprawnioną więc nie mogę go sam wykonać

Proszę o poradę i ewentualnie doradzenie mi kogoś, kto zajął by się tymi
sprawami.

Pozdrawiam

Krasnal, GG#1103, k...@p...onet.pl

1. Data: 2004-05-26 08:29:50

Temat: Re: Remont w kamienicy...
Od: "lukdes" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

mylse ze moglbym byc pomocny
w sprawach prowadzenia formalnosci
i w sprawach architektoniczno - konstrukcyjno - branzowych

mozemy sie spotkac i porozmawiac wstepnie

arch. Łukasz Knapik
studio architektoniczne LUKAS&DESIGN
ul. Tuwima 17/4, Zabrze
tel/fax: 32 276 71 69, tel: 604 144 352
e-mail: l...@p...onet.pl, s...@i...pl
nr komunikatora GG: 735804, nick: Lukas
DZIAŁALNOŚĆ NA TERENIE CAŁEGO KRAJU

Olejowanie drewna egzotycznego
Płyta gazowa - uszczelnianie styku z blatem - jak ?
wytrzymalosc kafelkow
Materace
naprawa pralki