Renta socjalna

1. Data: 2004-06-26 21:30:20

Temat: Renta socjalna
Od: "nina" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczow.

Mam takie male pytanko. Pobieram rente socjalna z tytulu niezdolnosci do
pracy..pani w ZUS-ie poinformowala mnie kiedys,ze moj zarobek nie moze
przekroczyc 640 brutto,zeby nie stracic prawa do pobierania tejze
renty.Obecnie podjelam prae i staram sie, aby moj zarobek na papierku nie
przekroczyl tej "magicznej cyfry". jednak nie wiem,czy powinnam zglosic w
ZUS-ie, zepodjelam prace i ewentualnie przedlozyc im jakies dokumenty.
Czy moze ktos mnie poinformowac, czy powinnam im zglaszac,ze pracuje,czy
moge to zostawic tak jak jest. Bo przyznam,ze na sama mysl,ze mam stac w
kolejkach w naszym kochanym ZUS- ie,staje sie chora.Pozdrawiam
Nina

2. Data: 2004-06-26 22:39:28

Temat: Re: Renta socjalna
Od: "Koola" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moge to zostawic tak jak jest. Bo przyznam,ze na sama mysl,ze mam stac w
> kolejkach w naszym kochanym ZUS- ie,staje sie chora.Pozdrawiam

Po co stac w kolejce?
Juz dwa raz w tym roku zalatwialem zawieszenie i raz odwieszenie renty
socjalnej w ZUSie za posrednictwem poczty -zarowno z zawieszeniem jak i
odwieszeniem nie ma zadnego problemu.

Mozesz wyslac pisemko ze podjelas prace, masz takie a takie zarobki i
dolaczyc zaswiadczenie z miejsca pracy -ZUS jeszcze poprosi o takie
zaswiadczenie bezposrednio u Twojego pracodawcy.

W moim przypadku jak dzwonilem i pytalem o zawieszenie renty socjalnej to mi
pani powiedziala ze bede musial co miesiac dostarczac zaswiadczenie o
zarobkach zeby ZUS byl pewny ze przekraczam ta magiczna kwote i ze przez
przypadek nie przepadnie mi renta ;-D na szczescie nikt pozniej tego nie
wymagal.

pozdr.

3. Data: 2004-06-27 19:43:19

Temat: Odp: Renta socjalna
Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nina" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moge to zostawic tak jak jest. Bo przyznam,ze na sama mysl,ze mam stac w
> kolejkach w naszym kochanym ZUS- ie,staje sie chora.Pozdrawiam
--------------
Jeżeli to jest "umowa o pracę" ,a nie "umowa o dzieło",to obowiazek
zgłoszenia do ZUS-u ma Twój zakład pracy na specjalnym druku.Jeżeli to jest
"umowa o pracę" to zakład pracy będzie odprowadzał z Twojego wynagrodzenia
składkę do ZUS-u. Zapytaj w zakładzie pracy.Tutaj można kontrolować ile
można dorobić ,by nie przekroczyc magicznej cyfry
http://www.zus.pl/niusy/inf008.htm

Pozdrawiam
Bogusława

refundacja leków
Re: Firma COMPLEX
Dobra i tania żywica do opasek, bandaży?
Praca dla osoby niepelnosprawnej
My Girlfriends Huge Nipples 6989