Reportaż

1. Data: 2006-10-08 18:59:37

Temat: Reportaż
Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Parę tygodni temu na TVP3 był reportaż o mnie - jeśli kogos to interesuje,
to podaję link na emule:

ed2k://|file|Niepokonani%20-%20Adam%20Pietrasiewicz.
avi|153516032|C47EF02C5618F5F7064282159B7F8BBB|h=EGV
I7GKHBT234S2EG2H2OL5LIWGPQEXO|/

Adam Pietrasiewicz
Ogarnęła Cię lekka paranoja? Ktoś do listów ci zagląda?
http://www.paranoik.w.pl
http://stop-histerii.blog.onet.pl/

2. Data: 2006-10-09 04:35:59

Temat: Re: Reportaż
Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Parę tygodni temu na TVP3 był reportaż o mnie - jeśli kogos to interesuje,
> to podaję link na emule:

Widzialem. Chyba bylo to 1 wrzesnia przed poludniem bo w tym dniu TVP3
nadalo kilka programow o niepelnosprawnych

Leszek

> Pozdrawiam
> Adam Pietrasiewicz
> Ogarnęła Cię lekka paranoja? Ktoś do listów ci zagląda?
> http://www.paranoik.w.pl
> http://stop-histerii.blog.onet.pl/

---TETRAPLEGIK---
Potrzebowalbym prywatna e-asystenke, ale ..
rozmowy telefoniczne przez modem
schizofrenia-renta-moga mi odebrac?
Rower trójkołowy z platformą z przodu już mam i jest super.