Reumatyzm - jak wyleczyć, a nie leczyć

1. Data: 2001-12-03 09:44:00

Temat: Reumatyzm - jak wyleczyć, a nie leczyć
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Plakac mi sie chce jak widze, gdy moja babcia od wielu wielu lat sie meczy.
Czy ktos zna jakis skuteczny sposob walki z tą chorobą?

Wiem, ze jest jakies cudowne lekarstwo, ale nie znam nazwy.
Wiem tez, ze koszty takiego wyleczenia sa wysokie, ale nie ma to dla mnie
znaczenia.

Dlatego jesli ktos cos wie na ten temat to niech mi pomoze.

Z gory dziekuje
Sylwia

2. Data: 2001-12-03 10:48:59

Temat: Re: Reumatyzm - jak wyleczyć, a nie leczyć
Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znaczenia.
>
> Dlatego jesli ktos cos wie na ten temat to niech mi pomoze.

Nie ma cudownych lekow. Cuda , jak wiadomo, sie zdarazaja, ale wcale nie wtedy
gdy sa nam potrzebne.
Wazne natomiast jest zapobieganie chorobie, ktore w przypadku choroby
reumatycznej wcale, ale to wcale sie udaje.

Leczenie choroby reumatycznej , czesto kilkoma lekami rownoczesnie, jest
mozliwe. Mam wielu pacjentow, ktorzy sa praktycznie bezobjawowi i funkcjonuja
znakomicie spolecznie i zawodowo. Co tydzien - lub dwa wymagaja jednak 5 lub 10
minutowej wizyty u lekarza rodzinnego .
Wbrew pozorom jest to mozliwe i tansze dla spoleczesntwa niz wyplacanie
rent/emerytur takim osobom.

Pozdrawiam

dradam

3. Data: 2001-12-03 11:32:41

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> minutowej wizyty u lekarza rodzinnego .
> Wbrew pozorom jest to mozliwe i tansze dla spoleczesntwa niz wyplacanie

Swietne, tylko chyba malo skuteczne w przypadku bardzo zaawansowanego stadium
choroby i nieodwracalnych zmian.
Czytalam natomiast gdzies, ze jest nowe lekarstwo, ktore zatrzymuje
postepowanie choroby, a nawet odbudowuje stawy...

Nie wiesz nic na ten temat? Sasiadka babci powiedziala nawet, ze jest jakas 3-
miesieczna kuracja, ale koszt brania lekarstwa jednego miesiaca to rząd 4000PLN.

Czyzby zostala wprowadzona w blad?

Sylwia

4. Data: 2001-12-05 02:57:03

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylvia napisala :

> [...]
> miesieczna kuracja, ale koszt brania lekarstwa jednego miesiaca to rząd

Nalezaloby wiec zapytac sasiadke .

To co jest najnowszego w zakresie reumatologii (wlaczajac informacje z kongresu
w San Francisco) mozna znalezc (jak sie jest zapisanym) pod adresem:

http://www.peerviewpress.com/news/content.nsf/allpee
rviewpressnews?openform

Byc moze , ze sasiadka mowila o SYNVISC, ale ta metoda okazuje sie
niespecjalnie skuteczna i wynika powtarzania injekcji.

Pozdrawiam

dradam

5. Data: 2001-12-08 22:49:10

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Reumatyzm nie lubi ciepła i wygody, ucieka przed nimi. Kup babci ciepłe,
najlepiej grube! (gryzące TAK!!!!) prawdziwie wełniane prawdziwe duże i
dlugie skarpety lub zlec aby uszyto i daj jej w prezencie np. na dzien
babci, albo wymysl jakas okazje. Babcia chyba nie odmowi wnuczkowi
prezentu... i sprawdzaj czesto czy ten prezent jej sie podoba zadajac
dowodu, na nogach

6. Data: 2001-12-08 22:51:23

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze cos. Pamietaj, ze babcie nie lubia szarosci, kup jej cos
kolorowego. Kolor przy okazji, podniesie jej humor i polepszy samopoczucie,
a tym sdasmym zdrowie.

Pozdrow babcie ode mnie.
A tak na marginesie, Gratulacje ze nie jestes egoistą, tylko myslisz o
dobrze innych

7. Data: 2001-12-09 00:22:24

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

lume napisał(a):

> [...]
> babci, albo wymysl jakas okazje. Babcia chyba nie odmowi wnuczkowi
> prezentu... i sprawdzaj czesto czy ten prezent jej sie podoba zadajac

Jeszcze babcia dostanie uczulenia i zacznie się drapać...Trzeba będzie po
dermatologach z nią jeździć.

Pozdrawiam, Kaja
--
*Gust, smak nie podlega dyskusji; o upodobania
nie należy się spierać*

8. Data: 2002-02-06 23:33:28

Temat: Re: Reumatyzm - jak wyleczyć, a nie leczy
Od: "Kostuch" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...
> [...]
> znaczenia.
>
> Dlatego jesli ktos cos wie na ten temat to niech mi pomoze.

Znam przypadek Pani ktora miala miec operacje stawu kolanowego stosujac
terapie tej operacji uniknela
inny przypadek silne bule kregoslupa, zanik mazidla miedzy kregowego terapia
osiem miesiecy bol znikl,
inny podczas operacji lekotki anastezjolog uszkodzil rdzen kregowy nastapil
bezwlad nog ta sama terapia dzisiaj tem czlowiek cieszy sie niesamowitym
zdrowiem ,kobieta 48lat zaburzenia snu krutki okres terapi sen powrucil.
Reumatoidalne zapalenie stawow reakcja na zmiane pogody -zadziwajace
rezultaty
Stopa cukrzycowa-wyleczenie
Jezeli mozna to prosze o wiecej informacji

HCV Hbs
Bicze szkockie
homeopatia i zwierzeta
Czy wiecie jakie leki?