Terapia antynikotynowa

1. Data: 2001-12-03 13:06:44

Temat: Terapia antynikotynowa
Od: "Paweł" <p...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slyszalem ze mozna palaczowi wstrzelic/wcisnac maly usisk na nerw w okolicy
ucha i podobno ochota na palenie przechodzi raz, dwa. Zajmuje sie tym jedna
przychodnia w Lodzi.

Czy ktos z Was slyszal o tej metodzie, skutecznosci, etc.?

Pozdrawiam,

Pawel

2. Data: 2001-12-03 13:18:38

Temat: Re: Terapia antynikotynowa
Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

:
: Czy ktos z Was slyszal o tej metodzie, skutecznosci, etc.?
:
: Pozdrawiam,
:
: Pawel

Kurcze! daj namiary! Czegoz to ja juz nie probowalam. .... Nie
cierpie, a pale. Prady nic mi nie pomogly. Tabexu w aptekach nnie
uswiadczysz (ponoc szkodliwy ;o()
Co ja bym zrobila zeby rzucic! ..
pozdr. Wilma

3. Data: 2001-12-03 14:39:53

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Kurcze! daj namiary! Czegoz to ja juz nie probowalam. .... Nie
> cierpie, a pale. Prady nic mi nie pomogly. Tabexu w aptekach nnie

Zajrzyjcie na www.rzucpalenie.com.pl - troche informacji ktore byc moze wam sie
przydadzą.

Piotr

Reumatyzm - jak wyleczyć, a nie leczyć