Rezonans magnetyczny - wyniki

1. Data: 2009-09-17 15:41:15

Temat: Rezonans magnetyczny - wyniki
Od: "_chab_" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Otrzymałem wyniki rezonansu magnetycznego kolana:

Zwiększona ilość płynu w jamie stawowej.
Pogrubienie troczka przyśrodkowego rzepki "plica".
Prawidłowy obraz łąkotek, więzadeł krzyżowych i pobocznych.
Prawidłowy jest obraz chrząstki stawowej. Prawidłowa intensywność sygnału
szpiku kostnego elementów kostnych stawu kolanowego.

Od siebie dodam, że kolano boli tylko pod obciążeniem typu, wchodzenie po
schodach, schodzenie, przysiady. Przy normalnym chodzeniu prawie nic nie
czuć.
Wybieram się z tym do lekarza ale ciekaw jestem co powyższa diagnoza
oznacza? Jakaś operacja na to potrzebna?

2. Data: 2009-09-18 10:50:36

Temat: Re: Rezonans magnetyczny - wyniki
Od: STranger <p...@n...ue> szukaj wiadomości tego autora

_chab_ pisze:
> [...]
> czuć.
> Wybieram się z tym do lekarza ale ciekaw jestem co powyższa diagnoza
> oznacza? Jakaś operacja na to potrzebna?

Zrób sobie jeszcze USG kolana u dobrego lekarza radiologii i dokładny
RTG kolana u radiologa ortopedy. Najszybciej prywatnie. USG pokaże
dokładny stan tkanek miękkich w kolanie, będzie widać gdzie jest
ewentualny stan zapalny.
Z tymi wynikami idź do najlepszego specjalisty chirurga kolana, może
będzie od razu mógł postawić diagnozę, a może skieruje Cię na
diagnostyczną artroskopię.
Masz szczęście, że to nie łąkotka, ani ACL, więc pewnie rokowania będą
dobre. :)

STranger

kolagen - kosmeceutyk i wkładki z naionami?
Pytanie o tomografię komputerową zatok
Hemoroidy: zimna woda + maść posterisan
Gdzie Hemoron [Kraków]
Guzki "Hemorodiy" bez krwawienia