Rimmel winylowy Błyszczyk

1. Data: 2003-07-04 10:51:47

Temat: Rimmel winylowy Błyszczyk
Od: "AQA" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam go wczoraj jest bardzo trwały w odróżnienie od innych firm,
prawie taki dobry, jak z Avonowski "Glaze Wear" naprawdę Wam dziewczyny
polecam!

Jeszcze mam taki pytanko jak przyciemnić błyszczyk ,kupiłam troche za jasny
z Avonu ,może macie jakieś sposoby ? Bo zmiana koloru lakierów do paznokci
mi wychodziła :o))))
aQA

1. Data: 2003-07-04 11:40:06

Temat: Re: Rimmel winylowy Błyszczyk
Od: "Sekret" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze mam taki pytanko jak przyciemnić błyszczyk ,kupiłam troche za
jasny
> z Avonu ,może macie jakieś sposoby ? Bo zmiana koloru lakierów do paznokci
> mi wychodziła :o))))

Możesz:
1. jeśli da się otworzyć opakowanie - możesz 'dolać' do niego ciemniejszy.
Kiedyś spróbowałam to z błyszczykami Bell - jeden był za ciemny i
nie-perłowy, drugi za jasny i perłowy :-)
Jeśli to AVON w tubce i uda Ci się otworzyć opakowa - nie ma problemu. Ja
miałam Avon bezbarwny z brokatem, ale jeszcze w szklanym opakowaniu z kulką
(sprzed roku)- mnie udało sie wyciągnąć zatyczkę, gdy chciałam dosypać
trochę drobniejszego brokatu, bo ten, który był oryginalnie był za gruby i
zostawał w buteleczce. Udało się i, zatkałam go i działa nawet lepiej.

2. jesli nie wchodzi w grę otwieranie opakowania - zawsze możesz mazać zbyt
jasnym płyszczykiem na ciemniejszą, matową (nie perłową) pomadkę.

M.

Śliwka pod okiem a jutro wesele!!!
jak nakładać krem pod oczy?
Sposob nakladania cieni odkrylam...
[KRAK] dobre solarium kolo ul. Krolewskiej?
Czy ktos zna kosm. formy ACO?