Roaccutan

1. Data: 2000-09-25 15:09:54

Temat: Roaccutan
Od: "Swadlern" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie..
Interesuja mnie wszystkie informacje o tym leku.. slyszalem, ze pomaga
niemal we wszystkich przypadkach - czy na zawsze czy potem znow moga byc
wykwity ? Slyszalem tez, ze moze miec rozne skutki uboczne - jakie ?
W jaki sposob to wogole dziala na organizm, ze osiaga tak dobry efekt ?
Czy sa jakies strony, artykuly na ten temat ?
No generalnie interesuje mnie wszystko!! Bo juz mam dosc moich problemow i
bardzo chcialbym miec je za soba, ale wole uwazac by nie nabawic sie nowych
:P.
Pozdrawiam i prosze o wszelkie opinie - przede wszystkim lekarzy i ludzi,
ktorzy maja taka terapie za soba, ale nie tylko :)
--
Swadlern
E-Mail: s...@g...pl

2. Data: 2000-09-25 17:03:09

Temat: Odp: Roaccutan
Od: "Marcin Checinski MD" <m...@s...med.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze-nie wynaleziono jeszcze leku, ktory pomoglby
szystkim( niestety). To zeby troche ostudzic Twoj zapal :-)
Lek ten powoduje zahamowanie aktywnosci i zmniejszenie gruczolow lojowych,
ktore to sa przyczyna Twoich zmartwien. Ponadto dziala tez przeciwzapalnie.
Nie dziala "na zawsze". Dopoki masz gruczoly lojowe(a bedziez je mial do
samej smierci), a Twoj organizm przechodzi "burze hormonow" zwiazana z
dojrzewaniem, dopoty musisz sie liczyc z mozliwoscia obecnosci tradzika. A
lek jak to lek- jednym pomaga bardziej ,innym mniej. Nie bede tu podawal
dzialan ubocznych, bo producent wymienia ich wiele, nie znaczy to jednak, ze
musza wystapic.
Proponuje udac sie do dermatologa, tam uzyskasz najlepsza pomoc.
Pozdrawiam

drCin
m...@s...med.pl

3. Data: 2000-09-25 19:13:54

Temat: Re: Roaccutan
Od: "Swadlern" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Checinski MD wrote in message <8qo1nr$ngm$1@news.telbank.pl>...

> [...]
ze
>musza wystapic.
> Proponuje udac sie do dermatologa, tam uzyskasz najlepsza pomoc.

No - u dermatologa juz bylem i mowil np. ze Roaccutan moze zachamowac
wzrost.. w sumie juz jestem wysoki, ale skoro tak wplywa na organizm.. to
chyba niedobrze. Ech, moglbym poczekac az w koncu "dojrzeje" ;-) tylko boje
sie tego, ze mi sie jeszcze jakies blizny porobia...
Swadlern
E-Mail: s...@g...pl

stomatolog ???
prosba do wirusologow