Robaki jak?

1. Data: 2002-01-02 10:39:29

Temat: Robaki jak?
Od: w...@p...onet.pl (Wojtek) szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich w nowym 2002 roku,
mam pytanie odnosnie jakiegos specyfiku na odrobaczenie psa.

Od znajomego slyszalem, ze tak jak u ludzi mozna uzyc Diphergan (tabl 25mg).
Czy to prawda i czy mozna kupic ten lek bez recepty?

Dzieki za odpowiedz,
Wojtek

2. Data: 2002-01-02 12:48:06

Temat: Re: Robaki jak?
Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem jak się nazywają, ale w każdej aptece kupisz bez recepty chyba 2 zł
to kosztuje, oni będą wiedzieć. Tylko troszkę (ok.1 dobę) trzeba psa
przegłodzić przed tym. Poźniej uważać bo pies wymiotuje tymi robakami.
Później jest spokój przez dłuższy czas ok. 06 miesięcy.

3. Data: 2002-01-02 15:39:11

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

pl.sci.weterynaria
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

kto jest chetny do robienia strony?
herbata
Co słyszycie w ciszy ?
pielęgniarka środowiskowa