nadwrazliwa zoladz

1. Data: 2002-01-02 12:04:24

Temat: nadwrazliwa zoladz
Od: "Tomek W." <n...@n...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Rozpoczalem zycie seksualne i pojawil sie problem - zoladz przy dotyku
sprawia mi bol, nie jest to moze wielki bol ale dosc nieprzyjemne uczucie
bardzo utrudniajace stosunek. Co mozna z tym zrobic, do jakiego lekarza sie
zwrocic? Mam tez problem ze sciagnieciem napletka, jako dziecko mialem
wykonany zabieg (podciecie czegos), od tamtego czasu w stanie spoczynku nie
mam z tym klopotu ale w stanie wzwodu jest to utrudnione i nieprzyjemne
(chociaz mozliwe). Czy te dwie sprawy moga miec jakis zwiazek?

2. Data: 2002-01-02 12:18:58

Temat: Re: nadwrazliwa zoladz
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Jan 2002, Tomek W. wrote:

> Rozpoczalem zycie seksualne i pojawil sie problem - zoladz przy dotyku
> sprawia mi bol, nie jest to moze wielki bol ale dosc nieprzyjemne uczucie
> bardzo utrudniajace stosunek.

z opisu wynika, ze chyba do urologa - bo jest tzw. sprawa chirurgiczna
- zbyt krotkie wedzidelko, czy jakas forma stulejki itp. Moze
byc to tez jakas infekcja? Nie wiadomo ale chyba trzeba zaczac
od urologa

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

3. Data: 2002-01-02 14:00:19

Od: "Tomek W." <n...@n...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci

> z opisu wynika, ze chyba do urologa - bo jest tzw. sprawa chirurgiczna

Czy potrzebne jest jakies skierowanie, gdzie sie zglosic, od czego zaczac?
Moze lepiej prywatnie?

4. Data: 2002-01-02 18:58:56

Od: "Jerzy Zamojski" <j...@o...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

odpisalem ci duzo noa priva, ale wraca...

5. Data: 2002-01-02 19:41:43

Od: "olaf" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

alez podziel sie z nami, mysle ze nie jest to tylko problem tomka...

6. Data: 2002-01-02 19:47:58

Od: "olaf" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tzn, ja chcetnie sie dowiem... z gory thx. olaf.

7. Data: 2002-01-02 19:55:38

Od: "olaf" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@w...pl

jesli chcesz na prv, to ja poprosze na ten adresik, ale po usunieciu mojej
prosby antyspamowej :) tzn olaf_olaf@itd :)))

8. Data: 2002-01-02 19:56:46

Od: "olaf" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesli chcesz na prv, to ja poprosze na ten adresik, ale po usunieciu mojej
> prosby antyspamowej :) tzn olaf_olaf@itd :)))

hehe oczywiscie to jest moj login :))) olaf_olaf

Robaki jak?
kto jest chetny do robienia strony?
herbata
Co słyszycie w ciszy ?