Robienie wody z mózgów młodzieży

21. Data: 2023-05-09 15:55:47

Temat: Re: Robienie wody z mózgów młodzieży
Od: XL wiosenna <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

piątek, 5 maja 2023 o 08:53:21 UTC+2 Trybun napisał(a):
> [...]
> dokłada jeden.. Nie trzeba być jakimś znawcą aby ocenić jakość tej krwi.
> Co do ziemniaków to w stolicy pyr - Wielkopolsce coraz trudniej z
> dostępem do takich jadalnych po ugotowaniu. Jedno że chłopy coraz mniej
> ich uprawiają a jak już to tylko takie na frytki, a z tych do gotowania
> to tylko mały zagonik na własne potrzeby.
> Co do pozostałych spraw około wsiowych to tu jest podobnie jak u Ciebie,
> próżno na mojej wsi szukać drobiu, tylko dwa gospodarstwa w których
> hodowane są mleczne krowy, świń nikt nie trzyma, uprawy polowe to w
> 90%ach kukurydza. Dokąd ta polska wieś zmierza??

Jak to dokąd? Polska wieś, jak i cała Polska, gdy polska wieś już całkiem przestanie
żywić i bronić, dąży do słonego płacenia niemieckiemu panu za bochenek niemieckiego
chleba i ochłap niemieckiego mięsa.

22. Data: 2023-05-20 20:05:25

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.05.2023 o 15:55, XL wiosenna pisze:

> Jak to dokąd? Polska wieś, jak i cała Polska, gdy polska wieś już całkiem
przestanie żywić i bronić, dąży do słonego płacenia niemieckiemu panu za bochenek
niemieckiego chleba i ochłap niemieckiego mięsa.

Na dodatek pompowanego wodą. Wczoraj kupiłem w Lidlu kawałek świeżego
boczku. Wyglądał bardzo apetycznie, w opakowaniu ani śladu wody, jednak
i on wzorem innych mięs z tego sklepu nie dał się usmażyć, tak samo
pompowany płynami jak każde ich inne mięso. Ta ich zabawa w hydraulików
dotyczy tylko Polski bo na teranie Niemiec sprzedają normalne mięso.

Biszkopt bez przepisu.
Do Spurek, tej idiotki od ,,seleryby".
Trzeba to rozpirzyć w drebiezgi.
(Sztucznie) Inteligentne Knedle