Re: (Sztucznie) Inteligentne Knedle

1. Data: 2023-01-16 22:33:55

Temat: Re: (Sztucznie) Inteligentne Knedle
Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> cef przypuszcza:

> -- Znasz przepis na knedle ze śliwkami?
>
> Co jest złego w tym pytaniu?

Nie znasz algorytmu, więc nie wiesz co tam wymyśla
do tego. Może można się nauczyć zadawać pytania
modyfikując je i analizując wyniki.
Na początek sprawdziłbym czy zmiana owoców
da jakieś inne efekty a potem bym modyfikował głębiej :-)

2. Data: 2023-01-17 00:27:45

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

cef napisał:

> Na początek sprawdziłbym czy zmiana owoców da jakieś inne efekty
> a potem bym modyfikował głębiej :-)

-- Czy można zrobić knedle z arbuzem?

Nie jestem pewien, czy knedle z arbuzem są tradycyjnym daniem,
jednak teoretycznie jest to możliwe. Knedle to klasyczne danie
kuchni polskiej, które zwykle przygotowywane są z ziemniaków,
mąki i jajek. Aby przygotować knedle z arbuzem, należy zmielić
arbuz lub zmiksować go na puree, a następnie dodać do mieszanki
ziemniaków, mąki i jajek. Można też dodać trochę cukru lub miodu,
aby dodać smaku. Następnie trzeba uformować knedle i ugotować
je w osolonej wodzie.
Nie jestem pewien jakie będą smaki, bo nie miałem do czynienia
z takim przepisem. Warto spróbować, ale nie jestem pewien czy
ta kombinacja będzie smaczna.

--
Jarek

Re: (Sztucznie) Inteligentne Knedle
POwskie sekciarstwo - samozaoranie.
Czym traktujecie gałkę muszkatołową?
A tam, biorę wolne :)
Kandyzowanie skórki pomarańczowej - obalam mity.