A tam, biorę wolne :)

1. Data: 2022-12-10 21:33:38

Temat: A tam, biorę wolne :)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam lepsze zajęcia, niż rozmowy z k(vi)atem i jego Roman Tyczną tępą
bliźniaczką.
Teraz będę spełniać następne marzenie życia :)

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

2. Data: 2022-12-10 21:34:42

Temat: Re: A tam, biorę wolne :)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Mam lepsze zajęcia, niż rozmowy z k(vi)atem i jego Roman Tyczną tępą
> bliźniaczką.
> Teraz będę spełniać następne marzenie życia :)

Upsss, to miało iść na psp ?

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

Kandyzowanie skórki pomarańczowej - obalam mity.
Celebrycki nowy słownik bożonarodzeniowy...
Cienko cienko...
Piątkowy łosoś.
https://wholesalealprazo lampowder.com/product/pr otonitazene-2/