Robimy prawybory ? ;)

61. Data: 2010-06-08 10:01:45

Temat: Re: Robimy prawybory ? ;)
Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hul44i$ss6$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie oszukujmy się. Niczego nie oferuje. Nie ma po prostu żadnej konkretnej
> wizji czegokolwiek :) Znaczy przepraszam. Ma wizję zajebistej, wolnej i
> zgodnej Polski, w której silna jest rodzina ... i niepodległej i jak
> znajomi go pytają skąd pochodzi to z całej Polski on pochodzi. To już Kwas
> był konkretniejszy, bo się umiał konkretnie nawalić ;)

To ja powiem tak: dla nie Tusk ma jakaś wizję. Kormoran jest tylko
po to, by mu ułatwić jej realizację. Tak ja to widzę upraszczając ponad
próg bólu.
Prezydent nie buduje mieszkań tylko lata samolotami i podpisuje
zasadniczo gotowe ustawy.

Liczę na to, że PO zdoła ze swoim prezydentem przepchnąć trochę
wiecej pomysłów reformatorskich (patrz służba zdrowia). A jak
dostaną prezydenta i nie wykorzystają tego - to będę ich kopał
w dupę po trzykroć.
A potem pewnie dalej będę na nich głosował, z braku lepszej normalności
w okolicy.
Ot życie.

Trza wracać do artykułów o wyrobie łuków ...

62. Data: 2010-06-08 10:03:23

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Dodam trzy cytryny: może przez jakieś 4 tygodnie? (maks).
> Potem każdego (niezależnie od płci) szlag by gwałtowny trafił.

Dokładam arbuza: 4 tygodnie piwka i meczy w TV lub 2 i pół tygodnia urlopu z
rodziną. Potem Tworki.

Qra

63. Data: 2010-06-08 10:04:52

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Tak, i np. z uporem maniaka trzymac sie koncepcji cieplika, albo np.
> kreacjonizmu.

> Hehehe, jakiez to niezdecydowanie kobiecie ;-)

> Nie, zycie trzeba brac na klate i jak jest to przerzucenia kupa kupy to
> brac widly i zasuwac. A telewizyjnych pajacow ustawiam na odpowiedniej
> dla nich polce, zaraz obok Jima Carreya..

Oglądałeś "I Love You Phillip Morris"?

Qra

64. Data: 2010-06-08 10:06:29

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Oglądałeś "I Love You Phillip Morris"?

Nie, ale pewnie zobacze.

65. Data: 2010-06-08 10:08:37

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> Przemku, czy aby nie mamy ze sobą jakiegoś związku? Na przykład
> TŻyciowego?

Qro nic mi o tym nie wiadomo, ale skłonny jestem podzielić się wygranymi tu
kiściami bananów !

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

66. Data: 2010-06-08 10:16:01

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Baa, ale rozsądny człowiek ma wtedy przed oczami jakieś dostępne rządowi
> narzędzia pobudzenia sektora budowlanego, prawda? Ulgi podatkowe?
> Obniżenie VATu? itd.....

Tego to żaden kandydat nie zrealizuje.

Qra
--
Rzeka daleko, Waldemar zalany.

67. Data: 2010-06-08 10:27:02

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> próg bólu.
> Prezydent nie buduje mieszkań tylko lata samolotami i podpisuje

Dlatego taki Kormoran podpisze wszystko, co mu podłożą ci najmądrzejsi z PO.

> [...]
> w dupę po trzykroć.
> A potem pewnie dalej będę na nich głosował, z braku lepszej normalności

Przepraszam, że się wtrancam, ale co do tej pory zrobili wspomniani w
zakresie pomysłów reformatorskich?

> Trza wracać do artykułów o wyrobie łuków ...

Wyrabiaj, wyrabiaj...

Qra

68. Data: 2010-06-08 10:32:15

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> Nie wiem czy mamy jakies szanse, podobno za piec lat prezydentem
> bedzie MSK Ikselki. Ikselka bedzie pierwsza dama, Chiron premierem,
> Duch ministrem spraw zagranicznych, a LnP bedzie Palikotem ;-)

A teraz mają jakąś ciszę przedwyborczą, tak?

Qra, zaniepokojona

69. Data: 2010-06-08 10:33:13

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
j.googlegroups.com..

> jak wygrasz, to ja Ci będę konstruował samoloty.
> mam nadzieję, że do tego czasu poradzę sobie z konstrukcją łuków
> i strzał.
> A jak nie wyrobię, to będę trochę improwizował przy samolotach, trudno

W sumie niedużo Ci zostało do zrealizowania celu. Tylko samo lądowanie.

Qra

70. Data: 2010-06-08 10:34:12

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego taki Kormoran podpisze wszystko, co mu podłożą ci najmądrzejsi z
> PO.
... dlatego mnie nie rusza epitet marionetka czy inny taki ... imho ma
rosządnie
ustawioną podatność na bycie uległym wobec, powiedzmy szumnie,
zespołu. Czasem tak trzeba.

> Przepraszam, że się wtrancam, ale co do tej pory zrobili wspomniani w
> zakresie pomysłów reformatorskich?

Minister Kopacz próbowała. Może spróbuje jeszcze.
To dla niej. Ją też kocham. Za szczepionki.

Dlaczego podejrzewam, że relacji "ja-to" jest w Polsce więcej niż relacji "ja-ty"?
BR-ODA WYBORCZA
Niesamowity Cezik
IXLa...
Programy typu Brain Training