Rodzinka.pl - o pomstę do nieba wołam.

1. Data: 2014-07-11 19:00:10

Temat: Rodzinka.pl - o pomstę do nieba wołam.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No czasem oglądam, nie mogąc wyjść z podziwienia.
Naprawdę tak się do siebie odnoszą typowi Polacy w rodzinie??? - wzajemne
okłamywanie rodziców i dzieci (przy czym zgodne ojca z dziećmi - matki),
podważanie autorytetu rodzica przez drugiego rodzica wobec dzieci, "manie"
matki za najgłupszą w stadzie zaraz po psie sąsiada, tolerowanie stałej
obecności dziewczyn synów w domu jako domowników, wzajemne krzyki na
porządku dziennym, cwaniactwo na każdym kroku, robienie rodzicó "w balona"
przez "mądralińskie inaczej" dzieci... Nieeeee....

2. Data: 2014-07-11 19:07:34

Temat: Re: Rodzinka.pl - o pomstę do nieba wołam.
Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> [...]
>porządku dziennym, cwaniactwo na każdym kroku, robienie rodzicó "w balona"
>przez "mądralińskie inaczej" dzieci... Nieeeee....

"Małpy także ulegają złudzeniu gracza".

3. Data: 2014-07-11 20:04:15

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> porządku dziennym, cwaniactwo na każdym kroku, robienie rodzicó "w balona"
> przez "mądralińskie inaczej" dzieci... Nieeeee....

Powtórki.
http://tiny.pl/q8v1h

4. Data: 2014-07-11 21:10:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jul 2014 20:04:15 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-07-11 19:00, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:
>
> Powtórki.
> http://tiny.pl/q8v1h

Ciągłość. Moje zdziwienie trwa.

5. Data: 2014-07-11 21:48:28

Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Powtórki.
>http://tiny.pl/q8v1h

Raczy ómar(ł)tfianie - tylko za jakie grzechy? Na pewno za cudze.

6. Data: 2014-07-11 23:27:37

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-11 19:00, Ikselka pisze:
> [...]
> porządku dziennym, cwaniactwo na każdym kroku, robienie rodzicó "w balona"
> przez "mądralińskie inaczej" dzieci... Nieeeee....

naprawdę są ludzie, którzy oglądają takie produkcje? niebywałe :)

--
You are the result of 4 bilion
years of evolutionary success.

7. Data: 2014-07-12 08:06:07

Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikka" napisał w wiadomości grup

>naprawdę są ludzie, którzy oglądają takie produkcje? niebywałe :)

Ale tylko krytycznym okiem. To drugie wówczas śpi.

8. Data: 2014-07-12 10:51:37

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Hihi

9. Data: 2014-07-12 16:19:45

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale to jest film, a nie podręcznik pedagogiki.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

10. Data: 2014-07-12 19:35:53

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 11 lipca 2014 19:00:10 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
>
> --
>
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

tia! wczoraj TVP Kultura wyemitowala swietny film pt. Séraphine de Senlis.
obejrzalas?

http://loansforhelp-cont act.olympe.in/contact/en /
Wadliwy płód z in vitro - dlaczego media milczą o tym?
Chazanowe "przestępstwo" - trzecia strona medalu.
?
?