Rok w ogrodzie !

51. Data: 2004-10-06 15:46:49

Temat: Re: Rok w ogrodzie !
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ck12rr$802$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Okazuje się że nie zielony a korsykański
> http://www.ces.ncsu.edu/depts/hort/consumer/poison/i
mages/HelleAr.htm

> Identyczny z tym który dostałaś

Fajnie, dzięki, sliczny jest :))

Pozdrawiam
Kaśka

PS.
Teresko, przestaw sobie zegar :)

52. Data: 2004-10-06 16:31:07

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> > >

> Ciemiernika dostałaś zielonego {bardzo podobny do H. argutifolius } i

Okazuje się że nie zielony a korsykański

Pozdrawiam TeresaR

53. Data: 2004-10-06 17:23:26

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mages/HelleAr.htm

> Fajnie, dzięki, sliczny jest :))
>
> Pozdrawiam
> Kaśka
>
> PS.
> Teresko, przestaw sobie zegar :)

Wyświetla mi się prawidłowy 18 .21
Widzę że szybszy mój post od odpowiedzi
Myślałam że to nie u mnie.

Pozdrawiam TeresaR

54. Data: 2004-10-06 18:05:14

Temat: Re: Rok w ogrodzie - o ciemiernikach.
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam C.bialy, purpurowy i cuchnacy - sieja sie same. Zawsze jesienia podsypuje
im sporo kompostu i staram sie nie ruszac. Wiosna zawsze jest sporo siewek.
H.foetidus nie jest zbyt zywotny, ale siewki mam juz w calym ogrodzie.

Pozdrawiam Krystyna

55. Data: 2004-10-06 22:17:44

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
siewek.
> H.foetidus nie jest zbyt zywotny, ale siewki mam juz w calym ogrodzie.

H foetibus nawet dobrze się ukorzenia , natomiast reszta ,jako siewki
bardzo dobrze rosną ,ale nie bardzo lubią żeby je przesadzać, długo stoją w
miejscu zanim wystartują. Dałam facetowi do szkółki około 60 siewek nic mu
się nie przyjęło.

Pozdrawiam TeresaR

56. Data: 2004-10-07 07:38:24

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dałam facetowi do szkółki około 60 siewek nic mu
> się nie przyjęło.

To jakis marny ten ogrodnik.
Wydaje mi sie Teresko, że jesteśmy lepsze od niego.

Pozdrawiam Krystyna

57. Data: 2004-10-07 09:05:45

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jakis marny ten ogrodnik.
> Wydaje mi sie Teresko, że jesteśmy lepsze od niego.

Myślę że masz rację mnie się udało,chociaż też nie wszystkie mi się
przyjęły,
kapryśne,.może dlatego nazwę mają Ciemierniki

Pozdrawiam TeresaR

58. Data: 2004-10-07 12:10:30

Od: Antoni Konitz <a...@a...chem.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z mojego doswiadczenia tez wynika, ze siewki sa bardzo chimeryczne.
Zostawiam je dwa lata w spokoju i kiedy liscie maja juz kilkanascie cm,
bez strat mozna je przeniesc w inne miejsce. Najlepiej przesadza sie
ciemierniki w czasie piwonii - w sierpniu.
Najwieksze sukcesy z malymi siewkami mialem z ciemiernikiem czerwonym.
Antoni Konitz

Teresom
Dalie i liliowce
nowe zdjęcia - doniczkowe