Wystawa w Krakowie - krótkie sprawozdanie.

1. Data: 2004-10-04 07:35:42

Temat: Wystawa w Krakowie - krótkie sprawozdanie.
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byliśmy tam głównie w celach towarzyskich.
Na wystawie największym rarytasem była Maria Maciąg.
Spotkalismy się przez 10 minut, a później nie było szans -
porwały ją zebrania i spotkania storczykowe, tak że nie sposób
było ją znaleźć. Ale to co namacalne, czyli wymiana darów, doszła do
skutku.
Z innych znajomych, spotykaliśmy kilkakrotnie państwa Szewczyków
(znów byli w Czechach i nawieźli masę rarytasów).
"Nasze" derenie C.M. Variegata żyją i rokują dobrze.
Wstępnie zarezerwowałem 5 dla "bandy".

Ewelina jak zwykle miała sporo rzadkich i drogich okazów.

Poza tym stoisk było mniej niż zazwyczaj.
Najwięcej chyba bylin, trochę cebulowych, róż, krzewów, wrzosów,
w tym te paskudne, farbowane na laserowe kolory.

U Kudłacika, tak jak przewidywałem, znacznie większym powodzeniem
cieszyły się winogrona do degustacji, niż sadzonki.

Witold Czuksanow promował swoją książkę i z zepsutym mikrofonem
demonstrował jak się sadzi tulipany w szklanym pojemniku.

Choć obiecywaliśmy sobie, że kupować nie będziemy,
jednak parę roślin nabyliśmy. Astra nowoangielskiego
w kolorze karminowym (były na jednym stoisku w hali),
posłonka czerwonego pełnego,kolejną lewizję, bardzo pomarańczową,
jakieś goryczki, pełną iglicę i złotego rozchodnika ościstego.
Koło domu kupka nie posadzonych roślin znacznie urosła.

Szkoda, że nikt z południowej bandy nie mógł przyjechać.

Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof

2. Data: 2004-10-04 07:42:30

Temat: Re: Wystawa w Krakowie - krótkie sprawozdanie.
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Wilk napisał:

> "Nasze" derenie C.M. Variegata żyją i rokują dobrze.
> Wstępnie zarezerwowałem 5 dla "bandy".

Czy ja się mieszczę w tej piątce?;-)

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2004-10-04 07:45:41

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra napisała:

> Czy ja się mieszczę w tej piątce?;-)

Myślę, że się zmieścisz.
A jak tam było we Wr?
Krzysztof

4. Data: 2004-10-04 08:12:31

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> Byliśmy tam głównie w celach towarzyskich.
> Na wystawie największym rarytasem była Maria Maciąg.
[...]

No nie, Kszysztof! Po tak zareklamowanej wystawie na następną już nikt
znajomy nie pojedzie :-).

> Ewelina jak zwykle miała sporo rzadkich i drogich okazów.

To prawda, te prymule są śliczne, tylko jak one zimują? Do gruntu to chyba
ryzyko?

> Poza tym stoisk było mniej niż zazwyczaj.
> Najwięcej chyba bylin, trochę cebulowych, róż, krzewów, wrzosów,
> w tym te paskudne, farbowane na laserowe kolory.

Mam podobne odczucia, było jednak trochę więcej niż w Skierniewicach róż,
rododendronów i rzadszych cebulowych. Nie było nic ciekawego z doniczkowych,
czy tarasowych. Widziałam natomiast na stoisku z kaktusami ciekawe rośliny o
butelkowych łodygach: Bombax, Fokea, Cyphostemma.

> U Kudłacika, tak jak przewidywałem, znacznie większym powodzeniem
> cieszyły się winogrona do degustacji, niż sadzonki.

Też prawda. Tłok panował tam nieopisany, dopóki było co degustować :-)

> Choć obiecywaliśmy sobie, że kupować nie będziemy,
> jednak parę roślin nabyliśmy. [..]

To typowe i lepiej takich obietnic sobie nie robić :-).

> Szkoda, że nikt z południowej bandy nie mógł przyjechać.

Ja tez bardzo żałuję. Po południu miałam trochę wolnego czasu :-).
Bardzo dziękuję za te miłe kilka minut, bo lepszy rydz...

Z pozdrowieniami, Maria

5. Data: 2004-10-04 08:18:28

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" wrote:

> No nie, Kszysztof! Po tak zareklamowanej wystawie na następną już nikt
> znajomy nie pojedzie :-).
Pojadą, pojadą. Ewa Cię nie dopadła, ale pewnie nie odpuści ;-)

> To prawda, te prymule są śliczne, tylko jak one zimują? Do gruntu to chyba
> ryzyko?

U Eweliny w domu rosną w inspektach.
Ja swoje posadziłem w gruncie - zobaczymy co będzie.
Nie mam warunków na bezmroźne zmimowanie większej ilości roślin.
Krzysztof

6. Data: 2004-10-04 08:23:01

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie, Kszysztof!
Ale ohydny błąd! Wybacz Krzysiu. Aż czerwienieję ze wstydu :-((.

Z pozdrowieniami, Maria

7. Data: 2004-10-04 08:34:40

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" wrote:

> Ale ohydny błąd! Wybacz Krzysiu. Aż czerwienieję ze wstydu :-((.

Nawet nie zauważyłem, nie przejmuj się, ja sam zaczynam robić
tyle literówek, że więcej czasu zajmuje mi poprawianie, niż pisanie.
Krzysztof

8. Data: 2004-10-04 20:27:05

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę, że się zmieścisz.