Rok w ogrodzie

1. Data: 2006-03-10 20:02:41

Temat: Rok w ogrodzie
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauważyliście, ze z ramówki TVP zniknął "Rok w ogrodzie"?? Już drugi tydzień
go nie ma.
Czyżby TVP wzięła się z misję???
Pozdrawiam ;-)
Janusz

2. Data: 2006-03-10 20:12:12

Temat: Re: Rok w ogrodzie
Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> Zauważyliście, ze z ramówki TVP zniknął "Rok w ogrodzie"?? Już drugi tydzień
> [...]

Nie zauważyłam - nie mam TV :)
Jej misja mi już dawno wyszła ...bokiem.
Pozdrawiam
Baśka

3. Data: 2006-03-10 20:23:11

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a):
> Zauważyliście, ze z ramówki TVP zniknął "Rok w ogrodzie"?? Już drugi tydzień
> go nie ma.

Pewnie przeczytali grupę i nasze zdanie o nich i sobie odpuścili :)))

POzdarwiam
Kaśka

4. Data: 2006-03-10 20:25:19

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> Zauważyliście, ze z ramówki TVP zniknął "Rok w ogrodzie"?? Już drugi
tydzień
> go nie ma.

Nie mów! Cud?
A szczerze mówiąc to mam pewne podejrzenia - polityczne, więc nie na tę
grupę:(

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

5. Data: 2006-03-10 20:29:25

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> Zauważyliście, ze z ramówki TVP zniknął "Rok w ogrodzie"?? Już drugi
> [...]

Godzina nadawania sie zmienila :-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

6. Data: 2006-03-10 20:38:27

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> Pewnie przeczytali grupę i nasze zdanie o nich i sobie odpuścili :)))

Ja sie wcale z tego powodu nie gniewam na TVP ale pare innych programow,
ktore poczatkowo plataly sie na skraju ramowki, w koncu wypadly calkowicie
...i tego im nie zapomne :|
Jesli placi sie abonament po to, by ogladac telenowele w miejscu
tradycyjnie zarezerwowanym dla programow edukacyjnych, to nie jest w
porzadku :(
Bywa nawet gorzej: przez dwadziescia minut (w sam raz czas na krotki
program edukacyjny, chociazby o ogrodach) wciskaja mi jakis bubel za 600
zl, ktorego za nic bym nie kupil i wcale nie potrzebuje.

Pozdrawiam,
Bpjea

7. Data: 2006-03-10 20:43:28

Od: Piotr Siciarski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 10 Mar 2006 21:02:41 +0100, na pl.rec.ogrody, Janusz Czapski
napisał(a):

> Czyżby TVP wzięła się z misję???

Uważam, że powinna być w tej sprawie powołana komisja śledcza.
Komu zależało na robieniu (beznadziejnego skądinąd) programu, na czyje
polecenie był prowadzony, kto na nim zarabiał i dlaczego został zdjęty z
czasu antenowego.
Transmisje ze śledztwa i każda mina śledzącego i przesłuchiwanego powinny
być oczywiście prowadzone w czasie antenowym "Roku w ogrodzie".

Był czas kiedy myślałem, że opłaty z abonamentu idą właśnie na takie
programy, może i kiepskie, ale zawsze coś innego niż gadające głowy.
Teraz wiem, że te pieniądze równie dobrze mogę wywalić na kompost.

:(
(sorki Basiu)

Pozdrawiam
piotrs

8. Data: 2006-03-10 20:51:55

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

> Teraz wiem, że te pieniądze równie dobrze mogę wywalić na kompost.
>
> :(
> (sorki Basiu)

Ależ Piotrze, jeśli będziesz te pieniądze wywalał na _mój_ kompost, to ja
się szalenie ucieszę, absolutnie nie musisz przepraszać! ;)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

9. Data: 2006-03-10 20:52:33

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> tydzień
> >

> Godzina nadawania sie zmienila :-)
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Na jaką?
Pozdrawiam ;-)
Janusz

10. Data: 2006-03-10 20:54:59

Od: "Sławomir Strużykowski" <s...@b...czestochowa.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zauważyliście, ze z ramówki TVP zniknął "Rok w ogrodzie"?? Już drugi
> tydzień
> go nie ma.
Jest, jest - tydzień temu też był, tylko godzinę zmienili na 7:30

Pozdrawiam

Sławek

Belamcanda chinensis
Skróty, wyrazy i wyrażenia łacińskie używane w biologii
Jeszcze poważniejszy problem
drutowce
Oddam pieska sunia.jpg (1/1)