Rokitnik, kopany. sadzic czy zimowac?

1. Data: 2017-09-20 08:55:50

Temat: Rokitnik, kopany. sadzic czy zimowac?
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Heja.
Wlasnie za namową mojego rumuńskiego znajomego zakupilem sadzonki rokitnika.
Parami bo są męskie i żeńskie.
Maja byc wysyłane po 26 września bo są to sadzonki kopane.
Sadzonki mają mieć 30-60cm.

No i sie zastanawiam czy po ich otrzymaniu mam je po prostu zasadzić czy jednak
przetrzymać gdzies do wiosny?

Co mądre głowy sugerują?

--
Pozdrawiam.
Lukasz

2. Data: 2017-09-20 10:22:31

Temat: Re: Rokitnik, kopany. sadzic czy zimowac?
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...

> No i sie zastanawiam czy po ich otrzymaniu mam je po prostu zasadzić czy
> jednak przetrzymać gdzies do wiosny?

Hejka. Posadzić od razu.
Pozdrawiam niezwłocznie Ja...cki

3. Data: 2017-09-20 11:11:37

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Posadzić niezwłocznie. No i miejsce ważne, żeby nie przeszkadzał, bo jest ekspansywny
- mój zaczął wypuszczać odrosty na środku drogi dojazdowej, posadzony przy niej.

4. Data: 2017-09-20 11:41:02

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 września 2017 10:22:42 UTC+2 użytkownik Dirko napisał:
> Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

O, to fajnie, troche mi nie pasuje do wiosny czekać :)
Dziekuje.

5. Data: 2017-09-20 11:41:30

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 września 2017 11:11:42 UTC+2 użytkownik i...@g...pl napisał:
> Posadzić niezwłocznie. No i miejsce ważne, żeby nie przeszkadzał, bo jest
ekspansywny - mój zaczął wypuszczać odrosty na środku drogi dojazdowej, posadzony
przy niej.

O to ciekawe.
Zaplanuje sobie to jakoś. Dziekuje.

Brzoza. Jaka jest.