Rolety

1. Data: 2007-05-14 13:10:29

Temat: Rolety
Od: "MarkX" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Blagam pomozcie. Rano mam w mieszkaniu jak w piekarniku. Slonce daje czasu
niesamowicie. Sa na rynku rolety ale wewnetrzne, ktore pochlaniaja cieplo?
Idealna bylaby taka, ktora pochlanialaby cieplo, a nie zaciemniala okna.
Albo zaciemniala tylko czesciowo.

MarkX

2. Data: 2007-05-14 13:21:20

Temat: Re: Rolety
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 14 May 2007, MarkX wrote:

> Blagam pomozcie. Rano mam w mieszkaniu jak w piekarniku. Slonce daje czasu
> niesamowicie. Sa na rynku rolety ale wewnetrzne, ktore pochlaniaja cieplo?

Potrzebujesz odbijać, a nie pochłaniać. Energia, którą pochłoną rolety i
tak grzeje mieszkanie.

Pozdrawiam,
Grzegorz

3. Data: 2007-05-14 13:53:42

Od: "MarkX" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <g...@g...pl> napisał w
wiadomości news:Pine.LNX.4.64.0705141520380.2380@localhost.loca
ldomain...

> Potrzebujesz odbijać, a nie pochłaniać. Energia, którą pochłoną rolety i
> tak grzeje mieszkanie.

Jak zwal tak zwal, w kazdym razie chodzi mi o wewnetrzne :) Oczywiscie nie
musi byc jak w lodowce ;)

MarkX

4. Data: 2007-05-14 18:49:26

Od: piracik <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

MarkX pisze:
> Blagam pomozcie. Rano mam w mieszkaniu jak w piekarniku. Slonce daje czasu
> niesamowicie. Sa na rynku rolety ale wewnetrzne, ktore pochlaniaja cieplo?

Nie wydaje mnie sie :)

> Idealna bylaby taka, ktora pochlanialaby cieplo, a nie zaciemniala okna.
> Albo zaciemniala tylko czesciowo.

Moze folia UV na okna, rolety raczej niewiele dadza.

--
Rutyne opanowal tak, ze dostal dyplom,
Imponuje pewnoscia, patrz, zmierza ku cyplom,

5. Data: 2007-05-14 23:48:15

Od: "Marex" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

piracik <j...@a...pl> napisał(a):

> Nie wydaje mnie sie :)

> Moze folia UV na okna, rolety raczej niewiele dadza.

Wewnetrzne rolety, zasłony itp nic nie dadzą "chłodu".Nagrzewa sie
szyba, więc trzeba przed szyba coś na zewnatrz. Rolety aluminiowe(izolowane
pianką) u mnie spełniaja swietnie swoją m.in. antysłoneczną rolę.Mozna je
opuwscic w części i w domu naprawdę jak w klimatyzowanym. Marex

Duuuże okna w bloku.
Blat dębowy kuchenny impregnacja
okno balkonowe pcv i dwustronna klamka
Jakie oswietlenie blatu??
[byc moze ot] golarka elektryczna braun 5874