Rosja kupuje COŚ WAŻNEGO w Chinach.

1. Data: 2022-05-28 23:39:20

Temat: Rosja kupuje COŚ WAŻNEGO w Chinach.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niby nic, a jednak superciekawe zjawisko - nagle w chińskich sklepach
pojawiły się rosyjskie towary, które normalnie tam nie docierały.
No i?
Ano - ciekawe, bo mają one rosyjskie napisy.
No i?
Ano - rosyjskie napisy świadczą o tym, że nie są to rosyjskie towary
eksportowe, lecz pochodzece z rynku wewnętrznego Rosji i przeznaczone tylko
na ten rynek, gdyż t. eksportowe miałyby oznaczenia angielskojęzyczne i/lub
chińskie (ilu przeciętnych Chińczyków zna rosyjski?).
No i?
Ano - skoro Rosja tak nagle wysyła do Chin towary z produkcji na rynek
wewnetrzny, to znaczy, że zawarte zostały porozumienia i to w ich wyniku
trwa nagła i wysoce doraźna akcja pilnej wymiany rosyjskich towarów na coś
STRATEGICZNEGO I PILNIE POTRZEBNEGO z Chin, za co Rosja nie może zapłacić
Chinom dewizami, BO ICH NIE MA. Więc płaci towarem, i to w pośpiechu tym z
rynku wewnetrznego, bo nie ma czasu/środków na uruchamianie specjalnej
produkcji eksportowej.
No i?
Ano - połączmy dwie superważne rzeczy:
1.
Rosji brakuje dewiz (bardzo ważna wiadomość sama w sobie!).
2.
Rosja czyni w Chinach superpilne zakupy.

To wszystko w powiązaniu z przedłużającą się ponad plan rosyjską inwazją na
Ukrainie, brakiem oczekiwanych sukcesów w niej oraz z brakami w wyposażeniu
rosyjskiego wojska bardzo daje do myślenia i do do-myślenia, co może być
przedmiotem tych pilnych rosyjskich zakupów.

Źródło informacji o rosyjskich towarach (a na pewno poza słodyczami jest
ich mnostwo wszelkiego rodzaju):
https://baixiaotai.blogspot.com/2022/05/smakoyki.htm

PS. Powyżej omówiony temat właśnie bezinteresownie podsunęłam jednemu ze
znanych i lubianych przeze mnie czasopism, jako przyczynek do nowego
artykułu.

--
XL
Polish Lvov forever!

2. Data: 2022-05-29 07:52:27

Temat: Re: Rosja kupuje COŚ WAŻNEGO w Chinach.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.05.2022 o 23:39, XL pisze:
> Niby nic, a jednak superciekawe zjawisko - nagle w chińskich sklepach
> pojawiły się rosyjskie towary, które normalnie tam nie docierały.

NAGLE? Do-Prawdy?

Z artykułu sprzed 3 lat:

Rosyjską czekoladę i słodycze kupuje około 40 krajów z różnych regionów
świata. W ciągu zaledwie dwóch lat Chiny stały się jednym z głównych
importerów - w wielu tamtejszych supermarketach można spotkać produkty
takich marek jak KrasnyiOktiabr, Yashkino, Slavyanka, Kolomenskoye.
Około 60% eksportu Zjednoczonych Cukierników trafia na rynki krajów WNP
(Wspólnoty Niepodległych Państw), Chin, Australii i Iranu. ,,Grupa KDV"
(min. marki ,,Yashkino", ,,Slavyanka", ,,Kirieshki") eksportuje produkty do
Chin, Polski i Czech.

https://eksport.pl/specyfika-rosyjskiego-eksportu/

> Ano - połączmy dwie superważne rzeczy:

Głupotę i kłamstwa - i mamy super-detektywa w akcji.

--
Ewa

3. Data: 2022-05-29 11:40:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> przedmiotem tych pilnych rosyjskich zakupów.
>
> Źródło informacji o rosyjskich towarach (a na pewno poza słodyczami jest

,,Oficjalnie Chiny nie wspierają Rosji. Wchodzę do zwykłego osiedlowego
sklepiku i co widzę?
[zdjęcia]
Pół roku temu bardzo by mnie to ucieszyło.(...)"

Czyli PÓŁ ROKU TEMU w stolicy prowincji Junnan tego nie było.

Czyli generalnie:

3.
Chiny WSPIERAJĄ ROSJĘ, nieoficjalnie.

> PS. Powyżej omówiony temat właśnie bezinteresownie podsunęłam jednemu ze
> znanych i lubianych przeze mnie czasopism, jako przyczynek do nowego
> artykułu.

I mam już odpowiedź:
,,Szanowna Pani,
Otrzymujemy ostatnio bardzo liczne sygnały o wielokrotnie zwiększonym w
ostatnich miesiącach napływie rosyjskich towarów z rynku wewnętrznego Rosji
do Chin, a post Pani Bai Xiao Tai jest jednym z tych sygnałów, za który
bardzo dziękujemy także ze względu na to, że zawiera ich zdjęcia na
chińskiej sklepowej półce wraz z chińskimi opisami, które postaramy się
wykorzystać za zgodą Autorki. Stosowny artykuł jest już w przygotowaniu.
Dziękujemy za cenną informację.
Pozdrawiamy
Redakcja (...)"

--