Roślina nad brzeg oczka

1. Data: 2000-09-07 12:19:53

Temat: Roślina nad brzeg oczka
Od: e...@p...wp.pl (Andrzej M) szukaj wiadomości tego autora

Mam oczko wodne na terenie lekko pochyłym w związku z czym jeden brzeg jest ~25cm
wyżej.Chciałbym go przysłonić nieco jakąś lekko zwisającą roślinką najlepiej
wieloletnia. Czy mogę liczyć na Wasze podpowiedzi?
Pozdrawiam
AM
P.S.
Na swojej stronie dodałem trochę fotek badziewia z mojego ogródka.Zapraszam.

--
Poznaj irysy http://www.republika.pl/emandrzej

Premier Jerzy Buzek na czacie w WP! <http://czat.wp.pl/>

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

2. Data: 2000-09-07 21:38:28

Temat: Re: Roślina nad brzeg oczka
Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej M" <e...@p...wp.pl> wrote in message
.pl...
> [...]
najlepiej
> wieloletnia. Czy mogę liczyć na Wasze podpowiedzi?
Możesz posadzić przywrotnik pospolity , funkie , paprocie , kosaćce ,
lilowce ,bergenie , różne turzyce i pomiędzy to jako roślinę okrywową tojeść
rozesłaną.
Jej rozłogi wchodzą aż do wody i wcale im to nie przeszkadza.Rozrasta się
bardzo szybko , a wiosną zakwita i wydaje całe mnóstwo żółtych kwiatków.
Z tojeści mogą być jeszcze tojeść kropkowana i tojeść pospolita.
Obie rozrastają się bardzo silnie .
Pozdro ,
--
Kronopio
ICQ 82543201

3. Data: 2000-09-08 15:11:10

Temat: Odp: Roślina nad brzeg oczka
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kronopio <c...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8p9208$8of$...@n...tpi.pl...

> [...]
> rozesłaną.
> Jej rozłogi wchodzą aż do wody i wcale im to nie przeszkadza.Rozrasta się

Właśnie! W ciągu jednego sezonu opanowuje 20m2, a przez następne 6 lat po
usunięciu wciąż odrasta:)
Z paproci fantastycznie komponuje się z wodą długosz pospolity.

Pozdrawiam, Basia.

Iglak - BARDZO PILNE!!!
Strefy klimatyczne
Ogrody w Cieszynie