Rosol

1. Data: 2000-03-07 03:42:30

Temat: Rosol
Od: trastevere <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

article <3...@p...onet.pl>,
Ulka <u...@p...onet.pl> wrote:

> Moja mama dodawala, wtedy kupowalo sie "wloszczyzne z kapusta" Ja nie
> dodaje i chyba ten zwyczaj zanika, bo w warzywniakach nie ma juz
> "wloszczyzny z kapusta" (pisze o takich gotowcach)

Serwus,
A co byscie powiedzieli na rosol z czarnej kaczki.?

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

1. Data: 2000-03-07 07:45:13

Temat: Re: Rosol
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to mi zabiłeś ćwieka ? - jaka to "czarna" kaczka ?

--
--I-Z-B-A--L-O-R-D-O-W--P-S-S--
STAŻYSTA-OS3 - 28752610

1. Data: 2000-03-07 08:16:18

Od: nexus6 <m...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 7 Mar 2000 08:45:13 +0100, "ostry" <o...@e...com.pl> wrote:

>No to mi zabiłe? ćwieka ? - jaka to "czarna" kaczka ?

Inaczej kaczka francuska, barbecostam. Troche mniejsza od klasycznej
polskiej bialej, szybciej rosnie i inaczej smakuje (moj tato
bezblednie rozpoznaje czy czernina jest na bialej czy czarnej).
Oczywiscie czarna ma ciemne upierzenie.
fizyk

1. Data: 2000-03-07 10:51:49

Od: nexus6 <m...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-03-07 12:05:28

Od: trastevere <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Rosol z czarnej kaczki robisz dokladnie jak rosol z kury, tylko ze
smak jest niepowtarzalny, noi (plywaja oka jak stawy).

In article <8a2c18$qqg$1@flis.man.torun.pl>,
"ostry" <o...@e...com.pl> wrote:
> No to mi zabiłeś ćwieka ? - jaka to "czarna" kaczka ?

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Carbonara
Zdrowa zywnosc !!! cos wiecej na ten temat??
podziękowania dla Magdaleny Bassett
Dziad
Sodka