Roundup na chwasty

1. Data: 2001-08-15 15:40:59

Temat: Roundup na chwasty
Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos stosowal preparat Roundup do zwalczania chwastow?
Jak dlugo po oprysku pojawiaja sie efekty jego dzialania ?
Po jakim czasie ulega rozkladowi ?

Piotr

2. Data: 2001-08-15 17:36:14

Temat: Re: Roundup na chwasty
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> Czy ktos stosowal preparat Roundup do zwalczania chwastow?
> Jak dlugo po oprysku pojawiaja sie efekty jego dzialania ?

Masz na mysli efety dzialania na organizm ludzki? Niewielkie
moga byc zaraz, wieksze po latach kumulowania sie trucizn.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2001-08-15 21:17:03

Od: "Stefan Siudalski" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Około trzech tygodni i wtedy z dnia na dzień widać efekty, niszczy także
korzenie perzu! Po niecałych 30 dniach siałem gryke które jest bardzo
wrażliwa na wszelką chemię i rosła wspaniale
SJS

4. Data: 2001-08-16 08:54:21

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9le4vt$dhp$...@n...onet.pl...
> Czy ktos stosowal preparat Roundup do zwalczania chwastow?
> Jak dlugo po oprysku pojawiaja sie efekty jego dzialania ?
> Po jakim czasie ulega rozkladowi ?
Zobacz:
http://www.ogrodnik.pl/choroby/choroby_04_01.asp
pozdr. Jerzy

5. Data: 2001-08-16 14:09:04

Od: McZapkie <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr <m...@p...onet.pl> wrote:
> Czy ktos stosowal preparat Roundup do zwalczania chwastow?
> Jak dlugo po oprysku pojawiaja sie efekty jego dzialania ?

W instrukcji pisali ze 7-10 dni pierwse objawy
a po 3 tygodniach martwe na smierc.
Ale ja stowalem wieksze stezenie
(i tak zostalo pol litra z litra)
i objawy byly szybsze (u chwastow,
nie u mnie :)

Acha, fajnie sie plewi mieiac po wypaleniu
chwastow - korzonki chetnie daja sie wyciagac z ziemi.

MC

--
Antispam derailing device! Glue _o_ into k_lej before reply!
http://www.kolej.pl/~mczapkie

6. Data: 2001-08-16 16:59:17

Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie u mnie :)
>
> Acha, fajnie sie plewi mieiac po wypaleniu
> chwastow - korzonki chetnie daja sie wyciagac z ziemi.

Szkoda ze taki drogi.Mozna by go bylo uzywac do odchwaszczania torowisk:)

Piotr

7. Data: 2001-08-24 21:20:56

Od: McZapkie <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr <m...@p...onet.pl> wrote:

> Szkoda ze taki drogi.Mozna by go bylo uzywac do odchwaszczania torowisk:)

PKP go uzywa, ten litrowy ktory kupilem mial
obszerna instrukcje a tam m.in. stezenia uzywane
do odchwaszczania torow. Bylo o tym na pl.misc.kolej :)

Pozdrawiam,
MC

--

orzech wloski