Inwazja szczypawek.

1. Data: 2001-08-14 19:33:26

Temat: Inwazja szczypawek.
Od: "AnMi" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkam w budynku otoczonym polami uprawnymi. W ostatnich dniach pojawiły
sie szczypawki w bardzo dużych ilościach. Wchodzą mi do budynku wszystkimi
możliwymi szczelinami. Czy może ktoś już ma jakieś doświadczenia w zwalcza
niu tej plagi? Jak się przed tym bronić?
Dampast ze Szczecina

2. Data: 2001-08-14 19:45:53

Temat: Re: Inwazja szczypawek.
Od: "Too old ....." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnMi" <a...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> możliwymi szczelinami. Czy może ktoś już ma jakieś doświadczenia w zwalcza
> niu tej plagi? Jak się przed tym bronić?

Odszczypuj się ;-))

--
pozdrawiam ja i moje muszlowce
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1