Róża

1. Data: 2005-08-17 11:23:30

Temat: Róża
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

Kupiłem na targu różę, podobno ma być pnąca.Narazie nic na to
nie wskazuje.Czy ktoś wie, jaka to odmiana?
Gdzie można dostać ciekawe odmiany pnących róż?
Pozdrawiam.Mirzan

2. Data: 2005-08-17 13:55:10

Temat: Re: Róża
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17 Aug 2005 13:23:30 +0200, mirzan napisał(a):

> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan
>
> Kupiłem na targu różę, podobno ma być pnąca.Narazie nic na to
> nie wskazuje.Czy ktoś wie, jaka to odmiana?

Czy to nie jest 'Troika'? Pachnie?

Marta

3. Data: 2005-08-17 18:33:21

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to nie jest 'Troika'? Pachnie?
>

> --
> Pozdrawiam
> Marta

Pachnie, ale nie wiem jak wygląda Troika. Wiem jak wyglada Twist,
niedawno kupiłem w Obi.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2005-08-17 21:19:11

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem jak wyglada Twist,
>
> Pozdrawiam.Mirzan

Wyobraź sobie, że owocniki Bletilla striata
ciągle dojrzewają, dojrzewają i dojrzeć nie mogą.

Pozdrawia na pniu boletus

5. Data: 2005-08-18 05:30:19

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Wyobraź sobie, że owocniki Bletilla striata
>    ciągle dojrzewają, dojrzewają i dojrzeć nie mogą.
>
>   Pozdrawia na pniu boletus

U mnie tak samo, może trzeba im pomóc aby popękały.
Sprawdzę dziś co z nimi.
Pozdrawiam.Mirzan

6. Data: 2005-08-26 08:58:41

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:
> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan
>
> Kupiłem na targu różę, podobno ma być pnąca.Narazie nic na to
> nie wskazuje.Czy ktoś wie, jaka to odmiana?

To może być Westerland. Tu na zdjęciu wygląda na pnącą.
http://www.mooseyscountrygarden.com/rose-picture-gal
lery/rose-westerland-house.jpg
Natomiast te rosnące u moich rodziców i teściów to parkowe (jako takie
były kupowane). Kwitną bardzo obficie.

Pozdrawiam
Bea

7. Data: 2005-08-26 10:51:51

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
lery/rose-westerland-
house.jpg
> Natomiast te rosnące u moich rodziców i teściów to parkowe (jako takie

Dzięki, na zdjęciu podobna do tej mojej.W książce Westerland
ma do 1,3 m wzrostu, trochę mało jak na pnącą.Przyszły rok pokaże
jaka ona jest.Mam pnącą marki Twist, czerwonoróżowa w paski.
Pozdrawiam.Mirzan

8. Data: 2005-08-29 11:33:05

Od: "magdala" <m...@o...no> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> skrev i melding
> [...]

Roza Westerland nie jest odmiana pnaca ,to raczej rozlozysty krzak.Odmiana
wytrzymala ,ma piekny kolor kwiatow ,blyszczace liscie i dosyc intensywny
zapach.
pozd.magda h.

9. Data: 2005-08-29 20:04:29

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wytrzymala ,ma piekny kolor kwiatow ,blyszczace liscie i dosyc intensywny

Jeżeli mam Westerland, spróbujęjej wybaczyć że nie jest pnąca.
Kupiłem jeszczae dwie angielskie i na ten miesiąc dość.
Pozdrawiam.Mirzan

prośba o identyfikację
Uprawa arbuza - kilka pytań
zagadki zagraniczne