Wrzosy i wrzosce - gdzie kupic ?

1. Data: 2005-08-16 21:18:27

Temat: Wrzosy i wrzosce - gdzie kupic ?
Od: Mikolaj Kamienski <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Moze ktos z Was orientuje sie gdzie w Wielkopolsce mozna tanio kupic
wrzosy i wrzosce ? Chce kupic ok. 200 szt. i zalezy mi na dobrej cenie.

pozdrawiam
Mikolaj

2. Data: 2005-08-17 19:39:01

Temat: Re: Wrzosy i wrzosce - gdzie kupic ?
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze ktos z Was orientuje sie gdzie w Wielkopolsce mozna tanio kupic
> wrzosy i wrzosce ?

sklep internetowy http://www.wolski.com.pl/sklep/
pozdrawiam, Bogda

3. Data: 2005-08-17 21:25:45

Od: Mikolaj Kamienski <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogda wrote:

> sklep internetowy http://www.wolski.com.pl/sklep/
> pozdrawiam, Bogda

dzieki za informacje

pozdrawiam
Mikolaj

4. Data: 2005-08-18 00:15:21

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mikolaj Kamienski napisał(a):

> dzieki za informacje
>
> pozdrawiam
> Mikolaj

Chyba jesteś ten święty bo ziemski wpisałby w google ...
,-))))
pozddr. Jerzy

5. Data: 2005-08-18 09:23:24

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> sklep internetowy http://www.wolski.com.pl/sklep/
> pozdrawiam, Bogda

Dziękuję za polecenie :-) A po 200 szt,. to lepiej samemu przyjechać, bo
cena jest dokładnie o połowę niższa.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

6. Data: 2005-08-20 23:19:23

Od: Mikolaj Kamienski <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Wolski wrote:

> Dziękuję za polecenie :-) A po 200 szt,. to lepiej samemu przyjechać, bo
> cena jest dokładnie o połowę niższa.

Z pewnoscia przyjade juz w przyszlym tygodniu :-) POmyslilem sie w
obliczeniach, bedzie to ok 400-500 wrzosow :-) Bardzo dziekuje za
emaila. Jak tylko przywioze wrzosy to zaraz je sadzimy i natychmiast
podesle na grupe zdjecia calego wrzosowiska.

pozdrawiam
Mikolaj

7. Data: 2005-08-20 23:44:40

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> emaila. Jak tylko przywioze wrzosy to zaraz je sadzimy i natychmiast
> podesle na grupe zdjecia calego wrzosowiska.

Juz zbieraj kaske na nastepny sezon, aby uzupelnic
2/3 z niebawem zakupionych wrzosów, które to
nie przezyja nadchodzacej zimy.
Produkowane w cieplarnianych warunkach
sa de facto roslinami jednego sezonu;-)

Pozdrawia koszmarnie boletus

8. Data: 2005-08-21 06:46:39

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:de8fa6$oqn$1@atlantis.news.tpi.pl boletus
<b...@o...pl> napisał(a):

> Juz zbieraj kaske na nastepny sezon, aby uzupelnic
> 2/3 z niebawem zakupionych wrzosów, które to
> nie przezyja nadchodzacej zimy.
> Produkowane w cieplarnianych warunkach
> sa de facto roslinami jednego sezonu;-)

Hejka. Wrzosy, które dostałem od Rafała na spotkaniach grupowych rosną i
zaprzeczają twoim kasandrycznym przewidywaniom. :-)
Pozdrawiam optymistycznie Ja...cki

9. Data: 2005-08-21 07:15:37

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Wrzosy, które dostałem od Rafała na spotkaniach grupowych rosną
> zaprzeczają twoim kasandrycznym przewidywaniom. :-)
> Pozdrawiam optymistycznie Ja...cki

Z dwóch wrzosów nie miało za bardzo co wypaść.

Pozdrawia fuksem boletus

10. Data: 2005-08-21 19:20:44

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Juz zbieraj kaske na nastepny sezon, aby uzupelnic
> 2/3 z niebawem zakupionych wrzosów, które to
> [...]

Chyba rozumiesz, że rozpowszechnianie fałszywych informacji mających na celu
zaszkodzenie innym może drogo Cię kosztować?
Wrzosy są uprawiane pod gołym niebem. Jedynie sadzonki ukorzeniane są w
warunkach ochronnych.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

Leycesteria formosa Purple Rain
Pnącze zimozielone
Egzotyczne drzewo Jagody - po raz trzeci
chemikalia!
rozmnazanie tui i modrzewi