rozmnazanie tui i modrzewi

1. Data: 2005-08-16 10:50:12

Temat: rozmnazanie tui i modrzewi
Od: "ZuzannaPigal" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy udało się komuś tego dokonac z gałazki?
jakie macie sposoby i jak to dobrze zrobic , aby otrzymać druga roślinkę z
korzonkami?
ZP

2. Data: 2005-08-16 11:56:12

Temat: Re: rozmnazanie tui i modrzewi
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy udało się komuś tego dokonac z gałazki?
> jakie macie sposoby i jak to dobrze zrobic , aby otrzymać druga roślinkę z
> korzonkami?
> ZP

Wątpię, ponieważ ogród to istny plac boju.
Walczymy z chorobami, szkodnikami, chwastami,
z nadmiernie rozrastającymi się roślinami, tudzież
badziewiem. Do tego dochodzi podlewanie, nawożenie,
pielenie, przerywka, spulchnianie, przesadzanie,
kopczykowanie, wąchanie kwiatów, zjadanie owoców,
żucie ziela, nie wspominając o zajęciach w ogrodowych
kałużach.
Słowem, nie ma czasu na takie, czy inne eksperymenty.

Pozdrawia wykończony boletus

3. Data: 2005-08-16 12:54:23

Od: "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy udało się komuś tego dokonac z gałazki?
> jakie macie sposoby i jak to dobrze zrobic , aby otrzymać druga roślinkę z
> korzonkami?
> ZP

Temat na grupie był niejednokrotnie poruszany, więc radzę przejrzeć może
archiwum, ale na początek tu:
http://ogrod.to.jest.to/ogrody/r_polzdrew.htm

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2005-08-16 18:37:26

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kopczykowanie, wąchanie kwiatów, zjadanie owoców,
> żucie ziela, nie wspominając o zajęciach w ogrodowych

No a gdzie rozmnazanie ?

> Słowem, nie ma czasu na takie, czy inne eksperymenty.

Jest , jest :-)
Powiem tak :rozmnażanie tui naprawdę nie jest trudne, poczytaj na stronach,
które podała Ci Basia.
Gdyby to nie wystarczyło pisz na priv.

> Pozdrawia wykończony boletus

Wykończony od wąchania kwiatków czy od zjadania owoców :-))
pozdrawiam, Bogda

5. Data: 2005-08-16 19:04:29

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest , jest :-)
> Powiem tak :rozmnażanie tui naprawdę nie jest trudne, poczytaj na
stronach,
> które podała Ci Basia.
> Gdyby to nie wystarczyło pisz na priv.

He he he he :-))) Po co mi aż tyle roślin ?
Mam kilkanaście setek salwinii pływającej
i nie wiem co z tym fantem zrobić, he he he;-)

> Wykończony od wąchania kwiatków czy od zjadania owoców :-))
> pozdrawiam, Bogda

Poziomki owocują nieprzerwanie.

Pozdrawia z oczkiem wodnym na ty boletus

6. Data: 2005-08-16 19:14:13

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> He he he he :-))) Po co mi aż tyle roślin ?

Może na wymianę?
Zgadzam się, że kiedyś trzeba powiedzieć sobie - dość !
Jednak najpierw trzeba te żywopłoty posadzić, miło kiedy są własnego chowu
:-))

> Mam kilkanaście setek.............?
salwinii pływającej
> i nie wiem co z tym fantem zrobić, he he he;-)

czy to roślina godna polecenia ? bo ja nie mam :-(

pozdrawiam, Bogda

7. Data: 2005-08-16 20:44:13

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):
[...]
> He he he he :-))) Po co mi aż tyle roślin ?
> Mam kilkanaście setek salwinii pływającej
> i nie wiem co z tym fantem zrobić, he he he;-)
[...]

Zaproś kaczki lub wrzucaj gdzie się da, to raczej ginący gatunek.
pozdr. Jerzy

8. Data: 2005-08-16 21:54:39

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:
> He he he he :-))) Po co mi aż tyle roślin ?
> Mam kilkanaście setek salwinii pływającej
> i nie wiem co z tym fantem zrobić, he he he;-)

Już niedługo, problem rozwiąże się sam.
Też kiedyś miałem.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net