Pnącze zimozielone

1. Data: 2005-08-16 19:30:02

Temat: Pnącze zimozielone
Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem że już o tym było, ale nie wiem i tak jaka jest odpowiedź na
pytanie:
Jaki Bluszcz kupić by napewno w zimę nie stracił liści?
Będzie to się pieło po ścianie domu i w miescie, więc tak bardzo zimno to mu
nie będzie.
Kiedyś czytałem że gęsty bluszcz poprawia izolacyjność cieplną budynku.
Teoretycznie całkiem prawdopodobne. Czy macie z tym jakieś doświadczenia,
zauważone efekty?
No i gdzi to kupić we Wrocławiu, lub może gdzieś urwać? Ten na muzeum
narodowym się nadaje? (nie pamiętam czy zimozielony)

--
___________________________________________MAT______
__

2. Data: 2005-08-16 19:42:39

Temat: Re: Pnącze zimozielone
Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    No i gdzi to kupić we Wrocławiu, lub może gdzieś urwać? Ten na muzeum
> narodowym się nadaje? (nie pamiętam czy zimozielony)

Na muzeum jest winobluszcz,a własciwie dwa rodzaje winobluszczu..Obydwa
opuszczają liście na zimę.Poszukaj po prostu bluszczu.W punkcie sprzedaży
ogrodu bot. najczęściej jest.

Pozdrawiam, Lilka

3. Data: 2005-08-16 20:13:25

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

.Poszukaj po prostu bluszczu.W punkcie sprzedaży
> ogrodu bot. najczęściej jest.
>
> Pozdrawiam, Lilka

Czyli hedery. Ale to dość wolno rosnące pnącze. Możesz pobrać sadzonki
na starych cmentarzach.

Serdecznie Miłka

4. Data: 2005-08-16 20:52:58

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał(a):
> .Poszukaj po prostu bluszczu.W punkcie sprzedaży

> Czyli hedery. Ale to dość wolno rosnące pnącze. Możesz pobrać sadzonki
> na starych cmentarzach.
>
> Serdecznie Miłka

To jednak bardzo dużo zależy od stanowiska, na jednym będzie stać i 5
lat bez najmniejszego przyrostu a na drugim puści się w dwa lata.
pozdr. Jerzy

5. Data: 2005-08-16 20:57:49

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał
> To jednak bardzo dużo zależy od stanowiska, na jednym będzie stać i 5 lat
> bez najmniejszego przyrostu a na drugim puści się w dwa lata.
> pozdr. Jerzy

Najpiękniejszy żywopółt z H.h (Aralliacea) widziałem u Jagody i Sylwka,
wysokość 2 m :-)
Pozdro.Bogusław

6. Data: 2005-08-16 22:06:19

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli hedery. Ale to dość wolno rosnące pnącze. Możesz pobrać sadzonki
> na starych cmentarzach.

A no właśnie-chciał bym takie co szybko rosną. Nawet jeśli by to się
wiązało z jakimś wydatkiem. Ściana ma 8m wysokości, więc bym chciał dożyć
kiedy zajżą do okien na piętrze.
A może jakieś sztuczne... ;-)

--
___________________________________________MAT______
__

7. Data: 2005-08-17 17:47:01

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na muzeum jest winobluszcz,a własciwie dwa rodzaje winobluszczu..Obydwa
> opuszczają liście na zimę.Poszukaj po prostu bluszczu.W punkcie
sprzedaży
> ogrodu bot. najczęściej jest.

A to co zwisa z muru przy cmentarzu żydowskim przy Ślężnej?

--
___________________________________________MAT______
__

8. Data: 2005-08-17 18:14:04

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sprzedaży
>
>    A to co zwisa z muru przy cmentarzu żydowskim przy Ślężnej?

To bluszcz,ale tego akurat nie ruszaj :)) Tam,gdzie on zwisa po drugiej
stronie jest grób Ferdynanda Lassala.Najbardziej znany grób żydowski
we Wrocławiu.Z całego świata do niego pielgrzymują,a Ty będziesz podejrzana
o antysemityzm.To już lepiej uszczknij w Parku Południowym :))
Na stanowiskach naturalnych jest pod ochroną .

Pozdrawiam, Lilka

9. Data: 2005-08-17 18:29:48

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To już lepiej uszczknij w Parku Południowym :))
>  Na stanowiskach naturalnych jest pod ochroną .
>
>  Pozdrawiam, Lilka

Gdyby komuś było po drodze przez Lubin, to mozna u mnie naskubać
do woli i w kilku odmianach.
Pozdrawiam.Mirzan

10. Data: 2005-08-17 20:07:58

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdyby komuś było po drodze przez Lubin, to można u mnie naskubać
> do woli i w kilku odmianach.
> Pozdrawiam.Mirzan

Oj Mirku, żebyś Ty bliżej mieszkał ... zaraz bym odpaliła rakietę i
naskubała jakiegoś pstrokatego na słoneczny pień śliwki Stanleja ...

;-)

Serdecznie Miłka

Egzotyczne drzewo Jagody - po raz trzeci
chemikalia!
rozmnazanie tui i modrzewi
Jaki to kwiat?
Kora w ogrodzie