Roza na balkonie - mszyce i maczniak

1. Data: 2002-05-17 13:50:21

Temat: Roza na balkonie - mszyce i maczniak
Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Juz drugi raz probuje z roza pnaca na balkonie - niestety nie mam ogrodu
:(((
Kupilam pod Hala ukorzeniona sadzonke w doniczce i posadzilam do wiekszej
donicy.
Niestety po 2 tygodniach pojawily sie mszyce i maczniak (jakos tak sie
nazywa) - bialy nalot.
Co zrobic? Mszyce stracam, ale ten nalot? Wiem, ze to chyba z wilgoci
(ostatnio duzo padalo).
Balkon mam od poludnia i wysunelam teraz donice bardziej na slonce - tylko
nie wiem, czy to wystarczy.

Pozdrawiam
Ewa - niespelniona ogrodniczka