Różaneczniki odporne na mróz.

1. Data: 2004-01-24 09:45:59

Temat: Różaneczniki odporne na mróz.
Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W ostatnim "Ogrodzie" facio reklamuje różaneczniki odporne na -38 C. Czy
ktoś wie, gdzie można takie, juz kilkuletnie nabyć?
Anka

2. Data: 2004-01-24 10:17:34

Temat: Re: Różaneczniki odporne na mróz.
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> W ostatnim "Ogrodzie" facio reklamuje różaneczniki odporne na -38 C. Czy
> ktoś wie, gdzie można takie, juz kilkuletnie nabyć?
> Anka

Ten 'facio' jest bardzo miłym i kulturalnym człowiekiem, a o te różaneczniki
najlepiej zapytać u źródeł. Może będą na wiosennej wystawie w Krakowie?

Z pozdrowieniami, Maria

3. Data: 2004-01-24 11:22:25

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> napisał w
wiadomości news:butgqc$110$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]

różaneczniki
> najlepiej zapytać u źródeł. Może będą na wiosennej wystawie w Krakowie?

P. Ciepłucha bywa na wystawach również w Chorzowie, choć o ile pamiętam to
tylko wystawia, nie sprzedaje.

Poza tym ma stronę w Internecie - można zapytać u źródeł.
Swoją drogą - czy komuś przemarzają pąki kwiatowe różaneczników? Jak długo
uprawiam, nie pamiętam takiego przypadku.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2004-01-24 12:53:46

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:butol4$s8l$1@nemesis.news.tpi.pl Basia Kulesz
<b...@i...pl> napisał(a):

> Swoją drogą - czy komuś przemarzają pąki kwiatowe różaneczników? Jak długo
> uprawiam, nie pamiętam takiego przypadku.

Hejka. Jak się mieszka tak blisko Adriatyku. ;-)
Zeszłej zimy przemarzły na naszej działeczce praktycznie wszystkie pąki
kwiatowe różaneczników wielkokwiatowych, oprócz tych najniżej położonych,
które przykrywał śnieg.
Pozdrawiam mroźnie Ja...cki
H.Z.: "W jesieni krajobraz przeważnie żółknie, a ludzie ziębną coraz
bardziej." :-)

5. Data: 2004-01-24 15:55:28

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ciepłucha ma stronę
http://www.cieplucha.com.pl/
na której jest forum a własciciel szkółki ( facio...;))odpowiada na wszystkie
pytania

Pozdro
Jack

6. Data: 2004-01-24 19:24:01

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

a o te różaneczniki
> najlepiej zapytać u źródeł. Może będą na wiosennej wystawie w Krakowie?

To by mi pasowało. Mieszkam w Krakowie.
Anka

7. Data: 2004-01-24 19:36:46

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ciepłucha ma stronę
> http://www.cieplucha.com.pl/
> na której jest forum a własciciel szkółki ( facio...;))odpowiada na
wszystkie
> pytania

Cóż wysłałam tam pytanie o wysokość tych podziwianych w Holandii
różaneczników. Ale Łódź to jednak b. daleko od Krakowa. Chyba, że na Targi
coś przywiezie. Ubiegłej zimy zmarzł mi jeden za 100 zł!
Anka

8. Data: 2004-01-25 01:42:44

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kwiecińska wrote:
> W ostatnim "Ogrodzie" facio reklamuje różaneczniki odporne na -38 C.
> Czy ktoś wie, gdzie można takie, juz kilkuletnie nabyć?

Podobno Mikołaj je przynosi!

moon

9. Data: 2004-01-25 22:16:44

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym ma stronę w Internecie - można zapytać u źródeł.
> Swoją drogą - czy komuś przemarzają pąki kwiatowe różaneczników? Jak długo
> uprawiam, nie pamiętam takiego przypadku.
>
> Pozdrawiam, Basia.

Jeden z Irkucka się chwalił;-)

Pozdrawia hejka boletus

10. Data: 2004-01-27 08:05:02

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> różaneczników. Ale Łódź to jednak b. daleko od Krakowa. Chyba, że na Targi

Wcale nie tak daleko. Droga szybka i łatwa a żeby dojechać do Konstantynowa
to nie trzeba w ogóle do Łodzi wjeżdżać.

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

Probem z dracena
Gdzie?
*** Czar wodnych ogrodów ***
Czy one "sie lubia"?
Jak (samemu) stworzyć ogród dla leniwych (oszczędnych).