Rozbuduj swoj gabinet - skorzystaj z bezzwrotnych doracji

1. Data: 2004-11-09 07:33:10

Temat: Rozbuduj swoj gabinet - skorzystaj z bezzwrotnych doracji
Od: "Centrum" <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

W grudniu uplywaja pierwsze terminy skladania wnioskow o dotacje w ramach
SPO-WKP dzialania 21 i 2.3 - dla malych i srednich przedsiebiorstw.
Dofinansowanie, ktore mozna uzyskac wynosi do 50% kosztow (kwalifikowanych):
- uslug doradczych (swiadczonych przez akredytowanych dostawcow)
- inwestycji (srodki trwale, nieruchomosci, srodki transportu), robot
budowlanych, wartosci niematerialnych i prawnych.

Z dotacji moga skorzystac przedsiebiorcy uprawiajacy tzw. "wolne zawody" -
m.in. lekarze, prawnicy itd.
Sprzet medyczny z udzialem dotacji bedzie do 50% tanszy w koncowym
rozliczeniu!!!
Aby uzyskac dotacje mozesz takze zakupic sprzet uzywany albo skorzystac z
leasingu!!!!!

Aby uzyskac dotacje nalezy przygotowac i zlozyc wypelniony WNIOSEK wraz z
wymaganymi dokumentami i w przypadku dotacji na inwestycje z BIZNES PLANEM
przedsiewziecia.

Dostepne sa takze inne programy m.in.
- dla sektora rolnictwa
- dla przedsiebiorstw
- dla instytucji edukacyjnych

Jesli interesuja Panstwa szczegolowe mozliwosci uzyskania dotacji -
zapraszamy do kontaktu.
Oferujemy kompleksowe doradztwo i obsluge firm.

Zadzwon lub napisz !!!!

- Szkolenia
- Konsultacje
- Doradztwo, wybor odpowiedniego programu
- Opracowanie wniosku i biznezplanu
- Nadzor nad wdrozeniem i realizacja projektu
- Opracowanie raportow

***************
adelante - Aleksandra Swirska
ul. Puszkina 80 pok.307
92-516 LODZ

tel: (0-42) 677-04-15
fax: (0-42) 677-04-16

i...@a...zs.pl
www.adelante.zs.pl

----- bezzwrotne dotacje z UE ---- ?? --- Czemu nie !!

2. Data: 2004-11-09 15:07:57

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

PLONK spamerze!!!

3. Data: 2004-11-09 23:24:45

Od: "cacup" <c...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

heh, ja dostalem dotacje ale posredniczylo w tym lokalne biuro pracy - tam
sie udajcie - ZA DARMO - zadnych szkolen, zadnych cwiczen - co ja gadam,
zorganizowano nawet 2-dniowe DARMOWE szkolenie dla kilkunastu bezrobotnych -
b ciekawe.

btw: jestem stomatologiem, dostalem 11.000pln bezzwrotnej dotacji - niezle
co?

- - -

Pozdrawiam,
Cacup @ Pzykko Dizzko