Rozcięcie głowy - leczenie i blizny

1. Data: 2008-01-09 15:53:56

Temat: Rozcięcie głowy - leczenie i blizny
Od: JaZ <j...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Więc tak. dostałem w głowę i mam dwa, dosyć wielkie, cięcia na czole. Za
późno z tym poszedłem na pogotowie i mi tego nie zszyli tylko zakleili
plasterkami. Nie wiecie jak to leczyć, żeby blizny były jak najmniej
widoczne? Lekarz na pogotowiu w ogóle nie chciał o tym rozmawiać,
pielęgniarka z kolei, która mi opatrywała to zakazała jakichkolwiek
środków przyspieszających gojenie, natomiast w aptece poradzili mi
jakies proszki, zasypki na to. I jak już po zagojeniu walczyć z bliznami?

2. Data: 2008-01-09 17:56:06

Temat: Re: Rozcięcie głowy - leczenie i blizny
Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Sty, 16:53, JaZ <j...@U...pl> wrote:
> [...]
> środków przyspieszających gojenie, natomiast w aptece poradzili mi
> jakies proszki, zasypki na to. I jak już po zagojeniu walczyć z bliznami?

Po zagojeniu> .>Cepan - to maść z wyciągiem z cebuli, do kupienia w
aptece bez recepty. Regularne stosowanie rozmiękcza i rozjaśnia
bliznę, powodując jej stopniowe zanikanie. U
pa st

3. Data: 2008-01-10 21:09:18

Od: JaZ <j...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

kynast pisze:
> [...]
> aptece bez recepty. Regularne stosowanie rozmiękcza i rozjaśnia
> bliznę, powodując jej stopniowe zanikanie. U
w necie znalazłem rożne preparaty silikonowe (żele, plastry), używał
ktoś tego? Nie jest to lepsze od tradycyjnej cebuli?

4. Data: 2008-01-11 11:39:41

Od: "michalek" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaZ" <j...@U...pl> napisał w wiadomości
> w necie znalazłem rożne preparaty silikonowe (żele, plastry), używał
> ktoś tego? Nie jest to lepsze od tradycyjnej cebuli?

Zastosuj dłuższą serię zabegów światłoterapii światłem
spolaryzowanym (Lampa Solaris f-my Medicolux lub
lampa Bioptron f-my Zepter)

5. Data: 2008-01-11 17:37:58

Od: "sure" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w necie znalazłem rożne preparaty silikonowe (żele, plastry), używał
> ktoś tego? Nie jest to lepsze od tradycyjnej cebuli?

Tak - na bliznę pooperacyjną. Ale był to bardzo ładny, "kosmetyczny" szew.
Przez 4 m-ce żel Dermatix, dość drogi. Blizna jest teraz gładka, mało widoczna,
dobrze się zagoiła. Ciekawe, czy żel pomógł, czy "tak miało być"... :)

sure

ciagle chce mi sie spac
Skład Vita-miner
Bol kregoslupa szyjnego