Rozliczenia Niepełnosprawnych

1. Data: 2006-01-09 16:44:29

Temat: Rozliczenia Niepełnosprawnych
Od: "Zmotoryzowany" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jestem na rencie inwalidzkiej tak zwanej pierwszej grupie i zawsze
odliczałem tylko to co można czyli na przewodnika ale teraz zostałem
posiadaczem przystosowanego samochodu i też chciał bym to odliczyć czy te
odliczenia sie sumują czy można tylko odliczyć jedną ulge. Jeśli ktoś z
grupy jest zorientowany w tej kwestji był bym bardzo wdzięczny za odpowiedź.
Pozdrawiam
Staszek L.

2. Data: 2006-01-09 19:09:41

Temat: Re: Rozliczenia Niepełnosprawnych
Od: "jano" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc :)
Możesz odliczyć obydwie ulgi bo dotycza one czego innego.
W zeszłym roku odliczyłem obydwie.
Gratuluję auta i życzę bezkolizyjnej jazdy :)

Pozdrawiam
Jano

3. Data: 2006-01-09 19:23:19

Od: "jano" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej :)
Rzuć okiem na to:
http://www.money.pl/podatki/pit_2004/ulgi/7/

Jano

4. Data: 2006-01-09 19:29:50

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Niektóre urzędy skarbowe dość rygorystycznie - interpretują ulgę z tytułu:
używania samochodu osobowego (...) dla potrzeb związanych z koniecznym
przewozem na NIEZBĘDNE zabiegi leczniczo-rehabilitacyjne.

--
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
www.handbike.p

5. Data: 2006-01-09 20:03:10

Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odliczenia sie sumują czy można tylko odliczyć jedną ulge. Jeśli ktoś z
> grupy jest zorientowany w tej kwestji był bym bardzo wdzięczny za
---------
Witam,
Odliczen nie sumuje sie..., przewodnik wypelnienia PIT znajduje sie w GP
razem z ulgami rehabilitacyjnymi (na koncu...).

http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/11.html?numer=1623
&dok=1623.11.604.2.4.1.0.1.htm

Bogusława

6. Data: 2006-01-09 21:36:23

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dianaza" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Odliczen nie sumuje sie..., przewodnik wypelnienia PIT znajduje sie w GP
> razem z ulgami rehabilitacyjnymi (na koncu...).

Nie rozumiem... Jak ktos ma prawo do dwóch odliczeń to czemu ich nie
odliczać? Oby mu tylko podatku starczyło ;-).
Buziaczki dla Boguni
Dorota

7. Data: 2006-01-10 08:40:35

Od: "ONo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
> Odliczen nie sumuje sie..., przewodnik wypelnienia PIT znajduje sie w GP
> razem z ulgami rehabilitacyjnymi (na koncu...).

Jeżeli sprawa .... oprze sie o wyższa instancje - Izbę skarbowa - to mozna
odliczyc obie ulgii.
Samochod i przewodnik.
Za 2004 - po kilkumiesięcznej walce - uznali mi obie.Fakt - przeczesali 5
lat wstecz, ale ... uznali wszystko i kazali jeszcze doliczyć ulgi za
poprzednie lata. Czyli korekra za 2003 i 2002. Za każdy rok 2x ulga. I ...
wszystko oddali.
--
Serdecznie pozdrawiam
ONo

8. Data: 2006-01-10 08:57:14

Od: "Arkadiusz&Zieliński" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ONo" <m...@i...pl>
napisał w wiadomości news:dpvru9$6jv$1@opal.icpnet.pl...

> (.....) mozna odliczyc obie ulgii.
> Samochod i przewodnik.

(...)

_________________

a dlaczego mialoby byc inaczej ?
przecie to dwie rozne ulgi

Pozdrawiam
Arek

9. Data: 2006-01-10 09:22:00

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lat wstecz, ale ... uznali wszystko i kazali jeszcze doliczyć ulgi za
> poprzednie lata. Czyli korekra za 2003 i 2002. Za każdy rok 2x ulga. I ...

No to Maryś nie zazdroszczę Ci tego co przeszłaś. Gdyby zaczęli się mnie
czepiać - czy mogę liczyć na Twoje doswiadczenia?
Pozdrowionka
Dorota

10. Data: 2006-01-10 13:49:48

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ONo" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> Jeżeli sprawa .... oprze się o wyższa instancje - Izbę skarbowa - to można
odliczyć obie ulgi.
> Samochód i przewodnik.
Wystarczył sam fakt posiadania samochodu, czy żądano od Ciebie
potwierdzenia dojazdu na niezbędne zabiegi leczniczo-rehabilitacyjne?
Musiałaś wskazywać przewodnika z imienia i nazwiska?
Mam przewodnika, który nie osiąga dochodów - bo jest osobą bezrobotną -
nawet gdybym go wskazał to i tak nie zapłaciłby podatku. Pozostawałaby
ewentualna kara za niezłożenie przez przewodnika PITa...

--
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
www.handbike.p

test
Wyrejestrowanie /zawieszenie DG Jakie kody
Artykuły prasowe
Materac do ćwiczeń warszawa
inwalidzi - policja