inwalidzi - policja

1. Data: 2006-01-06 13:04:03

Temat: inwalidzi - policja
Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://img217.imageshack.us/img217/3718/policjainwal
idzi3up.jpg

--
inwalida na wózku - sprawny inaczej korzystający z indywidualnego kołowego
środka transportu o napędzie ręcznym.

2. Data: 2006-01-06 13:08:21

Temat: Re: inwalidzi - policja
Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

drogowka :>

http://img217.imageshack.us/img217/2366/275102137inw
alida20z20drogowki.jpg

3. Data: 2006-01-06 18:46:57

Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> http://img217.imageshack.us/img217/3718/policjainwal
idzi3up.jpg

Nic nowego. Ponad rok temu dowiedzialem sie od oficera dyzurnego w Krakowie,
ze policja moze bo nie przyjezdza do hipermarketu dla przyjemnosci. No i
ciekaw byl, czy jakby ktos mnie byl to czy bym chcial aby szukali wolnego
miejsca parkingowego czt staneli gdzie badz aby mi pomoc.
A ja tylko prosilem go o interwencje bo radiowoz blokuje miejsce
inwalidzkie.

Tak wiec w sprawie radiowozow juz nie dzwonie...

Pozdrawiam

PrzemekK

4. Data: 2006-01-06 19:43:27

Od: Michal 'Orr' Daszkowski <m...@u...idn.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

A więc stało się! ;-) Dnia Fri, 6 Jan 2006 19:46:57 +0100,
osoba podpisująca się: Kasi i Przemek <smeno@tlen>,
w artykule: <dpmdvg$pg0$1@atlantis.news.tpi.pl> napisała:

> [...]
> ciekaw byl, czy jakby ktos mnie byl to czy bym chcial aby szukali wolnego
> miejsca parkingowego czt staneli gdzie badz aby mi pomoc.

Nie wiem jak to wygląda od strony prawnej, ale faktycznie jeżeli
są w trakcie interwencji, mogą chyba stanąć gdziekolwiek. Inna
sprawa, że mogą też stanąć po prostu na ulicy/alejce parkingu
(w taki sposób, by inni mogli przejechać).

Zdarzało mi się chyba ze 2 razy ,,przeganiać'' wozy policyjne
z ,,kopert''. Raz żandarmerię. :) Nigdy nie było żadnej dyskusji
ani problemu. Po prostu odjeżdżali z koperty i stawali na ulicy,
bo faktycznie wolnych miejsc do zaparkowania w okolicy nie było.

Ale nie uważam, by akurat radiowozy policyjne zajmujące miejsca
dla niepełnosprawnych były jakąś szczególną plagą. ;)

Raz natomiast zdarzyło mi się raz zobaczyć wóz Straży Miejskiej
zajmujący ,,kopertę'' na zupełnie puściutkim parkingu. Ponieważ
miałem okazję wielokrotnie obserwować pracę funkcjonariuszy
z tej instytucji i to jak wybiórczo ale zarazem bezwzględnie
potrafią egzekwować prawo, więc nie mogłem sobie odmówić
wyegzekwowania prawa na nich -- podjechałem, pokazałem kartę
parkingową oraz znak, poczekałem aż odjadą i stanąłem na tym
miejscu.

Nie byli chyba szczęsliwi, ale nic nie powiedzieli. ;)

Pozdrawiam
Orr

renta socjalna - schizofrenia
Niepełnosprawny praktykant
wózek
Czy sa jakies ulgi dla studenta z II grupa we Wroclawiu?
Zapytanie do Grupowiczów