Materac do ćwiczeń warszawa

1. Data: 2006-01-06 13:05:08

Temat: Materac do ćwiczeń warszawa
Od: "Lemeridien" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, poszukuję materaca do ćwiczeń (pokrytego skają). Czy znacie może
firmy, gdzieś w okolicach Warszawy, które mają takie rzeczy?

Mam mały pokój, więc fajnie by było, gdyby taki materac się składał
jakoś..znalazłem w necie coś takiego
http://www.sprzet-medyczny.pl/oferta.php?id=MTKSPK-H
BS-073
fajna sprawa, ale ze ja mam 195 wzrostu to musialbym kupić takie 2 sztuki co
wychodzi jakieś 500zł, więc napewno nie tanio
czy można jakoś dofinansowanie dostać na to z PFronu?...
a może gdzieś w Wawie takie rzeczy można dostać? bo chciałbym zobaczyć jak
taki materac wygląda po złożeniu...żebym miał go gdzie wcisnąć..
proszę o rade