Rozmnażanie dalii przez sadzonki

1. Data: 2005-10-21 13:40:20

Temat: Rozmnażanie dalii przez sadzonki
Od: s...@w...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

Witajcie ;)

Wiosną bez problemu ukorzeniły się z młodych pędów.
A jak myślicie ?? Czy teraz też udało by się je ukorzenić z "wilków" ??

Pozdrawiam
Stach

2. Data: 2005-10-21 18:08:51

Temat: Re: Rozmnażanie dalii przez sadzonki
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiosną bez problemu ukorzeniły się z młodych pędów.
> A jak myślicie ?? Czy teraz też udało by się je ukorzenić z "wilków" ??

Jeśli nawet to po co? Dalie wytworzyły bulwy, masz ich więcej niż wiosną,
w przyszłym roku będzie jeszcze więcej :-)
Czy to za mało?
Jesli tak to zapraszam do siebie, nie mam co robić z bulwami, których stale
przybywa.........
pozdrawiam, Bogda

3. Data: 2005-10-21 18:25:23

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, przed odpowiedzią w sprawie rozmnażania dalii nie przeczytałam
Twojego wcześniejszego postu.
Widze, że jesteś prawdziwym miłośnikiem tych kwiatków !
Mnie dalie też się podobają ale zaczynam ograniczać ich ilość na rzecz mniej
absorbujących :-(
pozdrawiam, Bogda

4. Data: 2005-10-21 18:27:03

Od: "Jacek Walewski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli tak to zapraszam do siebie, nie mam co robić z bulwami, których
> stale
> przybywa.........
> pozdrawiam, Bogda

Gdzie można Twoje fotki zobaczyć??

Pozdrawiam Jacek Walewski

5. Data: 2005-10-21 18:39:23

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie można Twoje fotki zobaczyć??
>
> Pozdrawiam Jacek Walewski

Z tym trochę krucho :-(
fotki może by się i znalazły ale na pewno nie z daliami :-(
Ja dalie dziele na : wysokie, średnie i karłowe :-(
Rozróżniam też kolory :-)
pozdrawiam, Bogda

6. Data: 2005-10-21 18:43:14

Od: "Jacek Walewski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja dalie dziele na : wysokie, średnie i karłowe :-(
> Rozróżniam też kolory :-)
> pozdrawiam, Bogda

w takim razie popatrz na moje,
jeżeli masz inne bardzo chętnie wymienię lub przygarnę.

--
Pozdrawiam Jacek Walewski
http://jacekwal.fotogalerie.pl

7. Data: 2005-10-21 18:54:15

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogda wrote:
> Ja dalie dziele na : wysokie, średnie i karłowe :-(
> Rozróżniam też kolory :-)
> pozdrawiam, Bogda

To dokładnie tak jak ja. ;-)
Mam wysokie: fioletowe i czerwone.
Średnie: żółte i czerwone.
I karłowe czerwone.
Dziś trafiły do piwnicy, a część bezpośrednio na kompostownik.
(Cieżko mi było upchnąć 5 taczek bulw).

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

8. Data: 2005-10-21 19:10:13

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w takim razie popatrz na moje,
> jeżeli masz inne bardzo chętnie wymienię lub przygarnę.
>

> --
> Pozdrawiam Jacek Walewski
> http://jacekwal.fotogalerie.pl

Obejrzałam, bardzo ładne zdjęcia :-)
Piękne miejsce z liliami wodnymi......
Ja dalii nie potrzebuję, oddać mogę, trochę gorzej z wysyłaniem :-((
Jeśli Ci bardzo zależy napisz na priv.
pozdrawiam, Bogda

9. Data: 2005-10-23 20:04:38

Od: s...@w...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

> Mnie dalie też się podobają ale zaczynam ograniczać ich ilość na rzecz
mniej
> absorbujących :-(
Witam!

Rozmnażam dalie przez sadzonki bo jestem po prostu chciwy :D:D:D
Chcę mieć więcej dalii takich jak te :
http://fotogalerie.pl/galeria/czarny10804 :))))
Wiele z nich jest wyhodowanych z nasion i mam jedną małe kłącze, które może
nie przezimować :(((
A jeżeli teraz uda mi się zdobić sadzonki mogę mieć całkiem ładne roślinyw
maju :D

Pozdrawiam
Chciwy Stach :)

10. Data: 2005-10-23 20:33:40

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Stach Czarnecki napisał:

> Wiosną bez problemu ukorzeniły się z młodych pędów.
> A jak myślicie ?? Czy teraz też udało by się je ukorzenić z "wilków" ??

Jak się bawić, to się bawić....Niektóre rośliny mają przy ziemi rozetę
liści, dalej łodyga, na pewnej wysokości rozetka listków i z niej
wyrastają łodyżki z kwiatkami. No to po przekwitnięciu nachyłka ucięłam
kawałek łodyżki z rozetką, wetknęłam w ziemię no i się nachyłek
ukorzenił. W tym roku zrobiłam to samo z pajęcznicą liliowatą, bo się o
dziwo rozetka pojawiła, i też rośnie. Tak mi się to spodobało, że gdy
ścięłam inkarwillę, to też powtykałam, ale już do doniczki w domu, ok.
10 dni temu. 3 sztuki stoją sztywno nadal.Uda się ? Zobaczymy :-) Byłoby
to znacznie szybciej niż z nasion.
Pozdrawiam, Barbara

Zagadka!
odkurzacz ogrodowy
Re: czy pila spalinowa da sie swobodnie wyciac zarosla w sadzie, samosiejki drzewek kilkuletnich?
Środek nicieniobójczy
wniosłam cymbidium