Rozmowa z Mądrością (zabawa psychologiczna)

1. Data: 2006-12-18 21:36:18

Temat: Rozmowa z Mądrością (zabawa psychologiczna)
Od: "Krzysztof Rozmus" <krzysztof.rozmus_USUN_@_TO_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam na spotkanie z Mądrością:

http://krzysztofrozmus.net/zapiski/0024-rozmowa-z-ma
droscia-zabawa-psychologiczna.shtml

pozdrawiam,
Krzysiek

2. Data: 2006-12-18 22:28:35

Temat: Re: Rozmowa z Mądrością (zabawa psychologiczna)
Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTAop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Rozmus wrote:
> Zapraszam na spotkanie z Mądrością:
>
> http://krzysztofrozmus.net/zapiski/0024-rozmowa-z-ma
droscia-zabawa-psychologiczna.shtml

Zbyt skomplikowane i przeintelektualizowane. Do tego trzeba "obnażać
się" ze swojego problemu przed dwoma osobami na raz (2:1), to wymaga od
osoby 'pytającej' dużej odwagi i zaufania do dwóch pozostałych
uczestników... No i nie do końca rozumiem po co te wszystkie
skomplikowane zabiegi, nie widzę celu.

--
"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

3. Data: 2006-12-18 23:01:57

Od: "Krzysztof Rozmus" <krzysztof.rozmus_USUN_@_TO_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "es_" <es_uomikim@ALA_MA_KOTAop.pl> napisał w wiadomości
(...)
> No i nie do końca rozumiem po co te wszystkie
> skomplikowane zabiegi, nie widzę celu.

Warto przekonać się w praktyce.
Ja osobiście polecam jako ciekawą zabawę (i chyba coś więcej),
oczywiście nie wszystkim musi się podobać :-)

pozdrawiam,
Krzysiek
http://krzysztofrozmus.net - opowiadania, zapiski, żyjąc w: Szwajcaria,
camino de Santiago, wyprawa rowerem przez 3 kontynenty

4. Data: 2006-12-20 23:51:05

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Dec 2006 22:36:18 +0100, Krzysztof Rozmus napisał(a):

> Zapraszam na spotkanie z Mądrością:

Uprawiasz seks ze zwierzetami?

--
JA! maly -|- Potrzebuje zmian, wiec szukam
JA! sredni -|- MADRYCH rozmow: GG: 5793410

Czy psycholodzy to dobrzy scenarzyści?
dupa
Koniec z tym
człowiek roku