Roznice miedzy mulinami

1. Data: 2005-02-23 08:13:42

Temat: Roznice miedzy mulinami
Od: agnieszka <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc dziewczyny:) Tak jakos malo postow z rana to poymslalam, ze
napisze cosik:) Sporo haftuje krzyzykami, wiec i sporo muliny sie
przewija przez moje palce:) Glownie mam na mysli Ariadne. Problem polega
na tym, ze ciezko jest ja zakupic idealna. Kilkanascie motkow jest
przesuszonych, nitki sie slizgaja, inna jest z kolei za bardzo wilgotna
itd. Zastanawiam sie jak oni ja produkuja, skoro jedna sie haftuje
wygodnie, wszystko wychodzi ladnie a inna trzeba sie sporo nameczyc aby
uzyskac ten sam efekt. Najczesciej zamawiam muline hurtowo, tak wiec
powinna byc o takim samym terminie przydatnosci (jesli takowy
posiadaja). Moze jest to wina zlego przechowywania tzn temperatura,
opakowanie... Kiedys sadzilam, ze moze tylko ten problem dotyczy Ariadny
, jednak kupilam kilka razy DMC i moje wrazenia sie powtorzyly:( Tez
macie takie odczucia? Inna sprawa, ze kiedys na poczatku zabraklo mi 1
motka muliny do wyszycia tla. Dokupilam ten sam numer tej samej firmy a
po wyszyciu okazalo sie, ze kolor sie rozni...
To tyle mojego marudzenia od rana:)
Pozdrowienia z zimnego i lekko zasniezonego Wuppertalu
Agusik z grypa:(

1. Data: 2005-02-23 08:27:20

Temat: Re: Roznice miedzy mulinami
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem dokladnie jak to jest z mulina ale np. przy wloczkach sa nuery
serii/partii produkcji i przy roznych seiach kolory moga bardzo od siebie
odbiegac (samam to przezylam). Moze z mulina jest podobnie?

Monika (Hannover - tez pada snieg, a grypa niech zostanie w poludniowych
Niemczech ;-)

1. Data: 2005-02-23 08:41:38

Od: agnieszka <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Biermann napisał:

> Nie wiem dokladnie jak to jest z mulina ale np. przy wloczkach sa nuery
> serii/partii produkcji i przy roznych seiach kolory moga bardzo od siebie
> odbiegac (samam to przezylam). Moze z mulina jest podobnie?

Wlasnie spojrzalam, pod nr muliny jest nr LOT - to moze byc to o czym
mowisz:) Wiec sprawa dobrania idealnego koloru bylaby wyjasniona:)
Ewentualnie trzeba by pobiegac po sklepach i poszukac danej serii:)) Ale
co tam baba potrafi:)
> Monika (Hannover - tez pada snieg, a grypa niech zostanie w poludniowych
> Niemczech ;-)
Hihi czy ona przypadkiem z polnocy do nas nie doszla:) Mimo to trzeba
uwazac:)
Agusik

1. Data: 2005-02-23 10:39:36

Od: "Elen" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnieszka" napisał w wiadomości > Użytkownik Monika Biermann
napisał:

> [...]
> co tam baba potrafi:)
> Hihi czy ona przypadkiem z polnocy do nas nie doszla:) Mimo to trzeba

Ja się naciełam tak na DMC niby kolor ten sam, ta sama partia ale kolor miał
zupełnie inny odcień. Jak poszłam do innej pasmanterii to pan mi porównał z
tablicą kolorów i ten kolor był pod zupełnie innym numerem :|
Elen

xxx kopalnia misiow
Mulina Ariadna
Sprzedam jedwab naturalny tkanina i nici (srednio dlugie)
[inne] ale bizuteria !!!
[szydelko] cos fajnego ... duzo