Rozstanie w zwierciadle kart Tarota

1. Data: 2005-08-05 20:50:51

Temat: Rozstanie w zwierciadle kart Tarota
Od: "Adam Turgut" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteście razem już rok, a może dziesięć lat (VI - Kochankowie). Mieszkacie
razem, a może tylko się spotykacie, macie wspólne konto w banku, wspólną
kuchnię i wspólne dzieci, a może łączą was tylko wspólne plany na przyszłość.
I wspólnie przeżyte, wspaniałe chwile uniesień, bliskości, przyjaźni i ciepła.
(Dwójka Kielichów) Ale zaczynasz czuć, że coś jest nie tak. Coś złego dzieje
się w waszym związku, choć jeszcze nie wiesz co (Czwórka Kielichów).

Czasem to wkrada się niepostrzeżenie do waszego życia, a czasem uderza jak
grom z jasnego nieba (Piątka Mieczy). Dowiadujesz się że kogoś ma, albo on
mówi ci, że brzydzi się tobą bo wyglądasz jak wieloryb, albo wyjeżdża na rok
za granice, a jego mamusia mówi Ci, że jej synek teraz będzie przygotowywał
swoją karierę i nie ma czasu dla czepiających się go panienek. (XVI - Wieża) A
on milczy, albo krzyczy, że jesteś głupia, że jesteś gówniarą, że to przez
ciebie. Że to przez Ciebie pije, że to przez Ciebie nie może znaleźć pracy, że
to przez Ciebie nie układa mu się z jego mamusią. Że gdybyś była inna, to by
było tak jak dawniej (Ósemka Mieczy) ...

To nie Twoja wina, to nie Ty byłaś kiepska. Nie zostawił Cię, bo miałaś za
grube nogi, bo coś powiedziałaś albo czegoś nie powiedziałaś (XVIII -
Księżyc). Zostawił Cię bo jest niedojrzały, bo jest zarozumiały i zachłanny.
Bo wydaje mu się, że może mieć wszystko kosztem innych, że może innych ranić.
To on na Ciebie nie zasługuje. Nie wie co traci goniąc za głupawo
uśmiechniętymi lalami. Albo ciągle pytając swoją mamusie co o Tobie myśli, co
powinnaś dla niego zrobić, czy jesteś dla niego odpowiednia. To on na Ciebie
nie zasługuje, bo nie chce się z Tobą na poważnie wiązać, bo tak mu jest
wygodniej, bo tak nie ma żadnych zobowiązań. Tak może dalej być Piotrusiem
Panem, kochanym, cudownym syneczkiem swojej mamusi, twardy, szybko awansującym
sprzedawca spinaczy biurowych (Giermek Mieczy)

To zawsze boli (Dziewiątka Mieczy). Wszyscy zastanawiają się, czy gdyby w
odpowiednim momencie coś zmienili, z czegoś zrezygnowali, cos mu/jej dali, to
by było inaczej. To żaba zmieniła by się w pięknego, uczciwego królewicza albo
królewnę. Niestety, wszyscy wiemy, że żaby pozostają żabami. Ale i tak boli
(Dziesiątka Mieczy).

Nie licz, że wrócicie do siebie i będzie jak dawniej. Nie da się posklejać
stłuczonego zwierciadła. Wyrzuć stare fotografie, odeślij mu pierścionek,
odeślij mu jego rzeczy. Nie musisz już na niego patrzeć. Nie musisz już się
zastanawiać. Możesz, lecz nie musisz. (XX - Zmartwychwstanie) Wyjedź na jakiś
czas. Weź urlop i pojedź w góry, albo nad morze, albo do babci na wieś. Albo
po prostu chodź do parków, lasów... Masz rower? Nie? Dlaczego? (Dziewiątka
Denarów)

Wreszcie masz czas dla siebie. Możesz kupić sobie to, co zawsze chciałaś, ale
wasz związek pochłaniał Ci pieniądze. Możesz się wreszcie ubierać tak jak
chcesz, nosić ubranie, które on uważał za wulgarne i wyzywające, albo wręcz
przeciwnie, on już Ci nie powie, że wyglądasz jak bibliotekarka (Królowa
Denarów). Znam kobietę, która po rozwodzie wreszcie miała czas dla swojego
cztero letniego syna. Co z tego, że nie było z nim taty. Tata i tak się nim
nie interesował, kiedy z nimi był. Na nowo odnalazła tez swoją pasję &#8211; pisała
wiersze. Gdy tylko chciała i o czym chciała. (XVII - Gwiazda). Zadbaj o
siebie, zrób sobie staranny makijaż, taki jak lubisz. Poczuj się piękna. Niech
inni widzą Twoje piękno. Ale nie śpiesz się zbytnio z następnym związkiem. Daj
sobie czas, tyle czasu ile potrzebujesz. Nie musisz się do nikąd śpieszyć,
niezależnie czy masz 20, 30 czy 40 lat (XXI - Świat). Byłaś ostatnio w
solarium? A na basenie? A zrobiłaś sobie aromatyczną kąpiel? Nie? Dlaczego?
(Czwórka Buław)

Za jakiś czas on do Ciebie wróci. Przyniesie Ci róże, powie Ci, że się
pomylił, że zawsze Cię kochał, że nie wie dlaczego odszedł. Że ta inna to była
okropna, że puściła go kantem. Zupełnie tak, jak on Ciebie. Że jego związek z
mamusią go nie satysfakcjonuje (Pięć Denarów). Czasem przekroczy granicę
bezczelności i powie, żebyście usiedli razem i przedyskutowali wasz problem. I
znaleźli rozwiązanie, znaczy żeby on mógł do Ciebie wrócić. Jaki &#8222;wasz
problem&#8221;? Od dawna nie ma już &#8222;waszych problemów&#8221;. Są tylko jego
problemy. Ty
już masz swoje własne, szczęśliwe życie. Ułożone bez niego. Powiedz mu, żeby
odszedł bez Twojej złości i bez Twoich przekleństw. Ale niech odejdzie
natychmiast. (XI - Sprawiedliwość)

Powiązania z kartami Tarota inspirowane Tarotem Ridera Waite&#8217;a

Pozdrawiam wszystkie Forumowiczki i wszystkih Forumowiczów.

Wasz Adam Turgut
www.turgut.republika.pl

2. Data: 2005-08-06 17:03:26

Temat: Re: Rozstanie w zwierciadle kart Tarota
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Turgut" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Pozdrawiam wszystkie Forumowiczki i wszystkih Forumowiczów.

Jakie qrna forum ??

M.

3. Data: 2005-08-07 01:43:07

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:dd2qhh$5mk$1@nemesis.news.tpi.pl,
idiom <i...@w...pl> napisał/a:
> Użytkownik "Adam Turgut" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
>>

> Jakie qrna forum ??

Odpowiedzi precyzyjnej na to pytaie to ja nie znam, ale gdzieżeś Ty bywała
jak Cie tu nie było?

Pozdrawiam
Tatiana Z Miłością Do Moniki G. Chwilowo Co Najmniej
--
Małżeństwo - to morze, dla którego dotychczas nie wynaleziono kompasu
/Heinrich Heine/

4. Data: 2005-08-07 10:27:50

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
wiadomości news:dd3ovp$a5e$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Odpowiedzi precyzyjnej na to pytaie to ja nie znam, ale gdzieżeś Ty bywała
> jak Cie tu nie było?
>
> Pozdrawiam
> Tatiana Z Miłością Do Moniki G. Chwilowo Co Najmniej

Wzruszyłam się... Serio...

Bywałam tu, czytałam, ale że nie miałam nic ciekawego do powiedzenia, to i
paszczy nie otwierałam ;)

pozdrawiam

Monika

nie jesteś przypadkiem nad morzem?:)