Rozszerzone pory

1. Data: 2003-08-27 21:40:51

Temat: Rozszerzone pory
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam "maleńki" problem i proszę o radę
Otóż:
Odkąd pamiętam miałam na twarzy niezły trądzik. Chodzenie po lekarzach nic
nie dawało. Trądzik nie znikał. Jedyną metodą było usuwanie go przez
wyciskanie. Teraz wiem, że to najgłupsze na co mogłam wpaść.
Po użyciu pewnych środków antykoncepcyjnych krosty zniknęły ale na ich
miejscu pozostały rozszerzone pory, które wyglądają jak ogromne dziury!!!
JAK SIĘ ICH POZBYĆ?

Zabieg u kosmetyczki metodą prądową kosztuje około 20zł - 25zł za jedną
serię. Potrzeba ich od 6 do 10. W sumie kosmetyczka zażyczyła sobie około
120zł.
Czy jest coś tańszego czego mogłabym wypróbować sama w zaciszu domowym i
dużo tańszego?

1. Data: 2003-08-28 08:05:58

Temat: Re: Rozszerzone pory
Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 120zł.
> Czy jest coś tańszego czego mogłabym wypróbować sama w zaciszu domowym i
Hmmm... Nie wiem czy to będzie tańsze, ale ja sobie chwalę krem Effaclar K.
Kosztuje ok. 40 zł (tylko w aptekach). Po miesiącu stosowania te dziurki
troszke sie zmniejszyly. Watpie, czy doprowadze do stanu, ze ich w ogole nie
bedzie widac, ale i tak juz ten efekt BARDZO mi sie podoba.

A ta metoda prądowa jest skuteczna? I jak bardzo jest nieprzyjemna? Glupio
przyznac, ale ja boje sie pradu.

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-08-28 08:29:19

Od: "Madziarka" <m...@a...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 120zł.
> Czy jest coś tańszego czego mogłabym wypróbować sama w zaciszu domowym i

Ja jednak proponuje Ci skorzystanie z uslugi kosmetyczki i zrobienie sobie
pilingu chyba nazywa sie azjatycki.
Podczas niego kosmetyczka naciera Ci twarz jakimis drobinkami, ktore
scieraja wierzchnia warstwe naskorka i dzieki temu blizny po tradziku sie
zmniejszaja.
Coprawda kilka dni po zabiegu bedzie Ci schodzila skora z twarzy tak jak po
opaleniu np plecow.
W dobrym gabinecie dzadza Ci kosmetyki ktorymi pielegnujesz twarz az do
wygojenia po zabiegu.
Jezeli jestes z Poznania to podam Ci adres dobrego gabinetu.
Lepiej wydac te pare groszy wiecej i miec pewnosc ze sama czegos nie zrobisz
zle.

--
Pozdrawiam Magda GG 3115032
howuser&userid=88442

1. Data: 2003-08-28 10:20:04

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> JAK SIĘ ICH POZBYĆ?

> Czy jest coś tańszego czego mogłabym wypróbować sama w zaciszu domowym i

Jest taki preparacik Biopur Instant touch pore refiner (preparat zwężający
pory) Biothermu. Kosztuje 85 zł. Podobno działa - dziewczyny z grupy
chwaliły, może napiszą Ci coś wiecej o nim. Na wizażu tylko jedna opinja
jest :/. Ostatnio będąc w Wa-wie chciałam nabyć to cudeńko, ale okazuje sie,
że nie tak prosto je upolować :/. Podobno jest w Sephorach, ale wtedy W
Galerii Mokotów nie było jeszcze otwartej Sephory i niestety się nie udało
qpić... Może następnym razem. Czekam na więcej opinii o tym produkcie.
________
sheba 20

1. Data: 2003-08-28 15:39:57

Od: "zaba" <no spam@zaba.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisała
> Po użyciu pewnych środków antykoncepcyjnych krosty zniknęły ale na ich
> miejscu pozostały rozszerzone pory, które wyglądają jak ogromne dziury!!!
> JAK SIĘ ICH POZBYĆ?

ja niedawno kupilam sobie za 64 zl krem VICHY normaderm ( tylko dlatego ze
te nowosci biothermu nie bylo)
na ulotce jest napisane ze efekt bedzie juz po 4 tygodniach, natomiast u
mnie pory sie zmniejszyly i cera wygladzila sie zauwazalnie juz po 1,5
tygodnia stosowania
wiec polecam Ci go ze pokojnym sumieniem
pozdrawiam zaba
ps. ten krem to jakas nowosc, charakteryzuje sie zielona nakretka

1. Data: 2003-08-28 17:28:43

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Wam wszystkim za rady!!!
W najbliższym czasie napewno się na którąś ofertę zdecyduję bo mam tych
dziur "po dziurki w nosie"

Do Lady M:
Metoda prądowa jest skuteczna po zakończeniu całej serii zabiegów jak
twierdzi kosmetyczka (jak już pisałam około 6-10 po 20-25zł)
Podobno nie boli czuje się tylko delikatne ukucia jakby szpileczką
Obiecuję że jak się skuszę (co jest wielce prawdopodobne) to Cie poinformiję
czy przeżyłam:)

1. Data: 2003-08-28 17:30:09

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

DZIĘKUJĘ!!

ASZ - Nowa marka firmy SZA dla młodych i aktywnych kobiet
Gzie w Warszawie podkład Farmeco?
Manicure i Pedicure
Krem na naczynka
Sotto Voce - Laura Biagotti - poszukiwana/Kraków