Rozważania o duszy - IX

1. Data: 2004-07-11 21:03:15

Temat: Rozważania o duszy - IX
Od: "Cyprian Korneliusz Peter" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście moje duże JA (czyli moja dusza) posiada wiele wspólnych części z
JA innych osób, które mogą w danej chwili podobny fragment Rzeczywistości
percepować. Tak więc nasze JA (nasze dusze) pokrywają się po części z innymi
JA (innymi duszami), posiadają części wspólne z JA innych osób, ale też mogą
być z nimi całkowicie rozłączne. Moje JA nie ma w tej chwili żadnej niemal
wspólnej czesci z JA jakiegoś Wietnamczyka z Hanoi czy Chińczyka z Pekinu.
Ale moje JA ma bardzo duży obszar wspólny z JA mojej żony, czy też z
poszczególnymi JA moich dzieci. Moje JA ma duży obszar wspólny z JA osób mi
bliskich, gdyż w naszych otoczeniach, srodowiskach, w których przebywamy -
znajduje się wiele tych samych osób.

CKP