Ryba w soli a brak piekarnika

1. Data: 2006-08-22 07:56:38

Temat: Ryba w soli a brak piekarnika
Od: "M.G." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
chcialem zrobic rybe w soli ale nie mam piekarnika.
Czy potrawa sie uda jesli rybe obloze sola potem wszystko w srebrna
folie i do garnaka na ogien ?
Jak sobie poradzic ze zrobieniem tej potrawy nie majac piekarnika ?

2. Data: 2006-08-22 08:03:59

Temat: Re: Ryba w soli a brak piekarnika
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"M.G." <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> i do garnaka na ogien ?
> Jak sobie poradzic ze zrobieniem tej potrawy nie majac piekarnika ?

Zrób to w starym garnku.

3. Data: 2006-08-22 08:12:16

Od: "M.G." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrób to w starym garnku.

a "ciezki" zeliwny garnek bedzie dobry ?

4. Data: 2006-08-22 08:14:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a "ciezki" zeliwny garnek bedzie dobry ?

A jak będziesz musił wyrzucić?

5. Data: 2006-08-22 08:36:08

Od: "M.G." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak będziesz musił wyrzucić?

ok to "poeksperymentuje" w jakims starociu.
Moze na dno tego garnka wlac troche np. wody ?
A sama rybe umiescic tak by nie byla w niej zanuzona ?

6. Data: 2006-08-22 09:09:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ok to "poeksperymentuje" w jakims starociu.
> Moze na dno tego garnka wlac troche np. wody ?
> A sama rybe umiescic tak by nie byla w niej zanuzona ?

Po co woda?

7. Data: 2006-08-22 09:20:52

Od: "M.G." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po co woda?

ok, bez wody.
Reasumujac:
przygotowuje rybe w soli zawijam wszystko w srebrna folie, wkladam do
garnka niech sie "piecze" na wolnym ogniu powiedzmy okolo 30 min.

Pytanie... hmmm. konsumpcyjne...;-)
BIGOS STAROPOLSKI
Sklep z przyprawami Dalekiego Wschodu
co dobrego z brzoskwiń?